قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

دانلود کتاب عصر ظهور از با فرمت موبایل

کتاب پرمحتوا و با ارزش عصر الظهور نام کتابی است نوشته علی کورانی عاملی به زبان عربی که به زبان فارسی ترجمه شده و دربارهٔ حوادثی که به باور شیعیان قبل از ظهور رخ می‌دهد. علاقه ای که شخصا به این کتاب داشتم تصمیم گرفتم تا کتاب را با فرمت HTML تهیه کنم که امیدوارم دوستان مورد پسندشان قرار گیرد. توصیه می کنم این کتاب را حتما مطالعه نمایید .
این کتاب به بررسی و تحلیل وقایع و حوادث دوران ظهور به شکل بسیار شیوا و همچنین سرانجام ملل و قومیت‌های مختلف همچون ایران، عراق، رومیان، ترکان، یهودیان، اعراب، یمن و مصر در زمان جنگ‌های آخرالزمان و ظهور مهدی از دیدگاه روایات شیعه و سنی پرداخته‌است. همچنین در قسمتی دیگر از کتاب نیز به دیدگاه اهل سنت دربارهٔ حضرت مهدی پرداخته‌است. می توانید کتاب را در ادامه مطالب دانلود کنید.

قسمتی از کتاب: نشانه ها و حوادث قبل حضرت قائم (ع) از جمله خروج سفیانى و کشته شدن حسنى و اختلاف بنى عباس بر سر مقام هاى دنیوى و خورشید گرفتگى در نیمه ماه رمضان و گرفتن ماه در اواخر آن بر خلاف معمول و فرو رفتن در بیابان بیداء و فرو رفتنى دیگر در مشرق و مغرب و توقف خورشید از ظهر تا نزدیک عصر و طلوع آن از مغرب و کشته شدن نفس زکیّه در پشت کوفه همراه با هفتاد تن از صالحان و ذبح شدن مردى از بنى هاشم در کنار کعبه بین رکن و مقام یعنى بین کعبه و مقام ابراهیم و خراب شدن دیوار مسجد کوفه و ورود درفش هاى سیاه از ناحیه خراسان و خروج یمانى و ظاهر شدن مغربى در مصر و تصرف شامات توسط او و فرود ترکها در جزیره و فرود رومیها در رمله و طلوع ستاره اى از مشرق که مانند ماه نور افشانى کرده و سپس بگونه اى خم شود که دو طرف آن به یکدیگر نزدیک شود و هاله سرخى که در آسمان آشکار و سپس در تمام نقاط پخش گردد و آتشى که از طرف مشرق بطرف آسمان بلند شده و سه یا هفت روز باقى ماند و افسار گسیختگى عرب ها و تصرف سرزمین ها و خارج نمودن آن از سلطه عجم و قتل فرمانرواى مصر به دست مردمش و ویرانى شام و اختلاف بین طرفداران سه گروه در شام و ورود درفش هاى قیس و اعراب به مصر و درفش هاى کِنده به خراسان و ورود سوارانى از غرب که در دروازه حیره مستقر شوند و ورود درفش هاى سیاه از مشرق به همین ناحیه و ایجاد شکافى در رود فرات بگونه اى که آب ، کوچه هاى کوفه را فرا گیرد و خروج شصت نفر که همه به دروغ ، ادعاى نبوت کنند .


و خروج دوازده نفر از اولاد ابوطالب که هر یک ادعاى امامت نمایند ، و سوزاندن مرد جلیل القدرى از بنى عباس در منطقه اى بین جلولاء و خانقین و ایجاد پُلى از طرف منطقه کرخ به شهر سلام و برخاستن بادى سیاه در آن منطقه در ابتداى روز و زلزله اى ویرانگر که بخش وسیعى از منطقه را فرو برد و ترس و وحشتى فزاینده که اهل عراق و بغداد را فرا گیرد و ظهور مرگ دسته جمعى بین آنان و کاستى در مال ، جان و محصولات و هجوم گاه وبى گاه ملخ ها به کشتزارها و کم شدن رشد محصولات کشاورزى و اختلاف دو گروه از عجم و خونریزى بسیار بین آنان و نافرمانى بردگان از صاحبان خود و کشتن اربابانشان و مسخ شدن عده اى از بدعت گذاران به شکل میمون و خوک و چیره شدن بردگان بر سرزمین هاى اربابان و صیحه اى آسمانى که همه اهل زمین و هر کس به زبان خود آن را بشنود و تصویر صورت و سینه اى که از آسمان و در قرص خورشید (احتمالا درکسوف خورشید) براى مردم ظاهر شود و زنده شدن برخى مردگان و بازگشت آنها به دنیا در حالى که یکدیگر را شناخته و ملاقات نمایند .
منبع: نقش عراق در دوران ظهور کتاب عصر ظهور


مطالب مشابه:

نظرات 16 + ارسال نظر
مجیو چهارشنبه 20 فروردین 1399 ساعت 11:59

خیلی ممنون

امیر دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:56

سلام بسیار عالی بود دست شما درد نکنه دنبالش بودم

akram جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 21:31

alli

ذاکرکربلا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 00:17 http://zaker-karbala.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
وبسایت اختصاصی حاج سید عسگری داداش نژاد افتتاح و به روز شد
به این آدرس سر بزنید http://ohod.ir
در صورت صلاحدید ما رو لینک بفرمایید
و نظر خود را در مورد سایت مذکور در قسمت مشاهده و ادامه مطلب اعلام بفرمایید
یا حق

سید فاضل پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 11:25 http://shabestan.blogfaa.com

سلام خیلی دنبال ین کتاب بودم درست و حسابی پیدا نمیشود مرسی از زحماتتون

nosha سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 21:28

هنگامى که امام زمان (عجّ) ظهور نماید و وارد شهر کوفه گردد، گوشه اى از مسجد کوفه را اشاره نماید تا حفر نمایند؛ و چون آن محلّ را حفر کنند، تعداد دوازده هزار زره ، شمشیر و سپر بیرون آورند.
سپس دوازده هزار نفر عرب و عجم از پیروان خود را - که از شهرها و مناطق مختلف حضور یافته اند - دستور مى دهد تا هر کدام با آن سلاح ، مجهّز شوند و چون آماده گردند، دستور دهد: هرکس در موقعیّت شما قرار نگرفت او را به هلاکت رسانید - چون حجّت الهى بر همگان تمام شده است

سعید شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 18:26

سلام عالی بود مرسی از شما

nosha شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 18:09

salam......

تارا شنبه 7 بهمن 1391 ساعت 17:52 http://dokhtare-darya.blogsky.com

سلام خسته نباشی. عالی بود
به من هم سر بزن
خوشحال میشم راهنماییم کنی

مشاور محیط زیست جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 12:10 http://arziabantabiaat.com/

*مطالعات زیست محیطی جهت مکان یابی پروژهای عمرانی،نیروگاه،صنایع فولاد،نفت و گاز و پتروشیمی،صنعت
*مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی پروژه های عمرانی،نیروگاه،صنایع فولاد،نفت و گاز و پتروشیمی،صنعت
*مطالعات مدیریت پسماندها
*مطالعات ارزیابی ریسک زیست محیطی
*مطالعات مدل سازی آلودگی هوا
*تهیه نقشه های زیست محیطی

عسل جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 12:08 http://nod32-1.tk/

سلام.اگه مایل به تبادل لینک با من هستید لطفا منو لینک کنید و به من اطلاع دهید تا شمارو لینک کنم.

مجتبی جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 12:06

سلام
ممنون چیز دیگه ندارم بگم . دوباره ممنون با کلی کپی و پیست.

بنیامین جمعه 6 بهمن 1391 ساعت 07:44 http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل

مریم پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 16:23

سلام دوستان قفسه مدت های میشد سراغی از شما نگرفتم خسته نباشید آرزوی موفقیت دارم دستتون درد نکنه زحمکش می کشین یا علی همراهتون

سلام خانوم آشتیانی مشتاق دیدار بودیم نفرماین شما همیشه به ما لطف داشتین بله مدت های زیادی بود که نوشته های شما رو تو وبلاگ ندیده بودیم خیلی از دوستان سرلغ شما رو گرفتن که شرمنده روی دوستان شدیم انشالله که حالتون خوب باشه و سالم و سلامت باشین

منتظر پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 15:33 http://pesarehsharghi.blogfa.com

سلام خسته نباشید خیلی خوب بود استفاده کردم کاشکی میشد فایل رو فشرده تر می کردید آخه دانلودش خیلی سخت بود چند سعی کردم تا بلاخره تونستم دانلودش کنم.

سلام لینک دانلود مشکلی ندارد !!
حجم فایل حدوداً 350 کیلوبایت است

علی پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 15:18

سلام بسیار زیبا بود خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد