قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

اثبات سید خراسانی بودن امام سید علی حسینی خامنه ای (مدظله)

ابتدا به طور خیلی خلاصه به ذکر مشخصات سید خراسانی و انطباق آن بر مقام معظم رهبری (مدظله) پرداخته و در ادامه به این سئوال مهم پاسخ خواهیم داد که آیا مقام معظم رهبری (مدظله) سید خراسانی بودن خویش را قبول دارد یا نه؟! صفات ذکر شده در روایات شریف برای سید خراسانی امام باقر (ع): یخرج شاب من بنی هاشم بکفّه الیمنى خال، ویأتی من خراسان برایات سود بین یدیه شعیب بن صالح، یقاتل أصحاب السفیانی فیهزمهم  ملاحم ابن طاوس، ص 77; عقد الدرر، ص 128، باب 5‏

1. شاب یا جوان بودن :
 کلمه شاب در عربی ، جوان ، دارای طراوت و سرزندگی جوانی معنی می دهد و همانطوریکه که در فرهنگ ما افرادی(با هر سن و سالی) که سرزنده و با نشاط و طراوت باشند ، می گوییم جوان است ، در عرب نیز ، علاوه بر جوانان که سن و سال کم دارند ، کلمه شاب در مورد افراد دیگری که سرزنده و سرحال و بشاش و باطراوت باشند ، به کار می رود.
سرزندگی و طراوت و بشاشیت موجود در مقام معظم رهبری (مدظله) بسیار آشکار است بطوری که ایشان با وجود سن زیاد از بسیاری از جوانان نیز سرحالتر است ، کوهپیمایی ایشان که تا مدتی قبل هر هفته به طور منظم دوبار در سحرگاهان انجام میشد ، خود گواه این مطلب است.

2. من بنی هاشم :
سیادت سید خراسانی که البته در مورد مقام معظم رهبری (مدظله) نیاز به توضیح ندارد ، ایشان از طرف پدر سید حسینی بوده و به فرموده برخی از بزرگان از طرف مادر نیز سید حسنی می باشند.

3. من خراسان :
 مسئله خراسانی بودن مقام معظم رهبری (مدظله) نیز آشکار است ، ایشان متولد خراسان بوده و پدر ایشان سید جواد با وجود اینکه آذری زبان هستند ، از دهها سال قبل از مهاجرین و مجاورین در کنار بارگاه مطهر امام رضا(ع) محسوب می شوند. و البته برخی از مفسرین کلمه خراسان را به کل ایران تعمیم می دهند و اعتقاد دارند که در زمان ائمه اطهار(ع) ، از لفظ خراسان بعضی مواقع کل ایران را مورد نظر داشتند که حتی در این صورت نیز باز این مسئله در مورد مقام معظم رهبری (مدظله) صدق می کند.

4. بکفّه الیمنى خال:
خال را چه به معنای نشانه در دست راست بگیریم و چه بفرموده برخی از عزیزان به معنی خلل و سستی در دست راست بگیریم( از ریشه خال ، یخل ، خلل ) ، باز این قضیه در مورد مقام معظم رهبری (مدظله) صدق می کند. جراحت دست راست معظم له که در انفجار مسجد ابوذر در سال 60 به وجود آمد ، هم معنای نشانه را می تواند داشته باشد و هم موجب خلل و سستی شده است.

5. بین یدیه شعیب  بن صالح  :
شعیب بن صالح فرمانده لشگر اوست. با شروع تحولات بزرگ ظهور سید خراسانی شعیب بن صالح را بعنوان فرمانده لشگر خود انتخاب می کند. آیا مقام معظم رهبری (مدظله) از این موضوع که برخی از بزرگان و منتظران امام زمان(عج) ، معظم له را بعنوان سید خراسانی می دانند اطلاع دارد و در صورت اطلاع آیا این موضوع را قبول دارد؟! ما با ذکر چند قضیه و نتیجه گیری از آن ، ثابت خواهیم کرد که آقا اولاً از سید خراسانی بودن خویش آگاه است ، ثانیا از وجود این مباحث در جامعه اطلاع دارد و ثالثا بر مصداق شناسی شخصیتهای ظهور رضایت داشته و حتی خود بر گسترش این مباحث تاکید دارند. در ابتدا با ذکر یک واقعه تاریخی به جواب این سئوال خواهیم پرداخت :

برخورد با انحرافات و خرافه گرایی از وظایف رهبران دینی
هنگامی که ابراهیم فرزند خردسال حضرت رسول(ص) ، به علت بیماری از دنیا رفت همزمان با آن خسوفی رخ داد ، در آن زمان که علت بسیاری از پدیده های طبیعی مشخص نبود ، بسیاری از مردم علت این خسوف را مرگ فرزند پیامبر اکرم(ص) دانسته و عنوان می کردند که این نشانه ی بزرگی و عظمت پیامبر خداست که خورشید هم در حزن او می گیرد. شاید برخی از اطرافیان پیامبر که عمق انحراف را نمی دانستند ، از اینکه این همزمانی باعث بیشتر شدن محبوبیت و مقبولیت حضرت رسول در بین عوام میشد ، راضی و خوشنود بودند ، ولی پیامبر اسلام(ص) وقتی از این بحث ها و شایعات مطلع شدند ، بی درنگ برای جلوگیری از انحراف اقدام کرده و طی یک سخنرانی در مسجد و بیان این مسئله که این خسوف یک امر طبیعی بوده و همزمانی آن هیچ ربطی به مرگ فرزند من ندارد ، به این انحراف و شایعات پایان داد. یکی از وظایف مهم رهبران  جامعه اسلامی ، شناخت انحرافات و جلوگیری از ادامه آنهاست زیرا در صورت عدم برخورد با آنها می تواند به نتایج غیرقابل جبران برای جامعه اسلامی تبدیل شود . در عصر حاضر که دوران ارتباطات و سرعت نامیده می شود ، شناخت انواع و اقسام انحرافات مخصوصا در حوزه دین و علی الخصوص بحث بسیار مهم مهدویت و ظهور اهمیت مضاعف یافته از وظایف مهم بزرگان دین و انقلاب محسوب می شود. ما اعتقاد داریم که مقام معظم رهبری (مدظله) با کانالهای ارتباطی وسیعی که دارند به طور کامل از مباحث مهمی که در عرصه مهدویت در جامعه مطرح است مطلع می باشند و در موقع ضرورت آنها را هدایت می نمایند.
در مقاله بررسی موج بشارت ظهور در سالهای 78 تا 81  به وضوح نشان داد که این موج ظهور، ابتدا توسط مقام معظم رهبری آغاز شد و با بشارتهای ایشان ادامه یافت و حتی قبل از موعد مقرر ظهور یعنی عاشورای 81 که منطبق بر جمعه بود (و بسیاری از بزرگان انتظار ظهور را در این روز داشتند ، چون 23 ماه مبارک رمضان همان سال نیز طبق فرموده روایات در صبح جمعه بود) معظم له از به وجود آمدن تاخیر در ظهور خبر دادند

نقل قول از آیت الله ناصری در جمع جوانان چند ماه قبل از عاشورای 81
و  در 19 دی سال ۸۱ در دیدار جوانان قمی که در اندک مدتی پس از عاشورای موعود بود ، مقام معظم رهبری جوانان را به«مایوس نشدن» از «عدم تحقق وعده الهی»(ظهور) فراخواندند و اینها نشان می دهد که معظم له از تمام مباحث و جریانات و امواجی که در مهدویت و ظهور در جامعه شکل می گیرد و در جریان است ، اطلاع دقیق و کافی دارد.

به موارد زیر دقت فرمائید :
سید خراسانی ، مشهور در بین عوام و خواص! سردار سرافراز جبهه های حق علیه باطل سردار سرلشگر سید یحیی صفوی در سفری که مقام معظم رهبری به مشهد مقدس داشتند در جمع جوانان بسیجی در سال 78 اینگونه معظم له را مورد خطاب قرار می دهند: ای سید خراسانی! این بسیجیانت امروز اینجا جمع شده اند تا با تو عهدی دوباره ببندند و بگویند که تا آخر در رکاب شما خواهند بود تا زمانی که در رکاب امام زمان(عج) جانبازی کنند. و یا مداح دلسوخته اهل بیت(ع) حاج صادق آهنگران در سفری که آقا به دوکوهه داشتند در ایام عید (فروردین ماه) 81 ایشان را در یک مراسم رسمی با لفظ سید خراسانی مورد خطاب قرار دادند.
در دیداری که اعضای فعال بسیج دانشجویی کوی دانشگاه تهران (که در نشریه « رایحه ظهور» نیزفعالیت داشتند) در سال 80 با استاد پناهیان داشتند این سوال مطرح شد : استاد ما شنیده ایم که شما مقام معظم رهبری (مدظله) را سید خراسانی می دانید، آیا صحیح است؟ جواب استاد پناهیان : بله ، برای بنده یقینی است که ایشان سید خراسانی هستند ، البته هر شخصی خودش باید به یقین برسد و این موضوع مثل اثبات مسائل مادی نبوده و دو دوتا چهارتا نیست ، و هر کسی باید خودش به یقین برسد. و نمونه های متعدد دیگر...
سئوال مهم حال این سئوال پیش می آید : با دقت در موارد بالا و اینکه مسئله سید خراسانی بودن آقا در محضر ایشان  بارها  و بارها تکرار شده است ،  آیا نمی بایست  که معظم له در صورت  نادرست بودن مسئله ،  به  این انحراف بزرگ واکنش نشان داده و آن را گوشزد نموده و اصلاح فرمایند و به این مباحث نادرست پایان دهند؟!
قطعاً معظم له می دانند که در جامعه ایشان را مصداق سید خراسانی و کسی که پرچم انقلاب را به دستان مبارک امام زمان(عج) خواهد داد ، یاد می کنند . پس با وجود اینکه مباحث مربوط به سید خراسانی بودن آقا نزدیک به ۱۵ سال است که زبانزد خواص و عوام است و از سویی دیگر اهمیت بسیار زیاد این مسئله و  انحراف در صورت نادرست بودن این قضیه ، بر ایشان واجب است که در صورت نادرست بودن این بحث ها ، زودتر جلوی این انحرافات را بگیرند پس می توان نتیجه گرفت که این سکوت و عدم واکنش ایشان دلیل بر تایید و رضایت است ، زیرا معظم له بارها نشان داده اند که حتی در انحرافات جزئی تر نیز کوتاه نمی آیند و راه درست را نشان می دهند و اینکه سید خراسانی بودن ایشان در محضر مبارکشان بارها و بارها بصورت عمومی و خصوصی مطرح می شود و ایشان نیز سکوت کنند ، قطعا نشان دهنده رضایت و تایید ایشان است. و البته ما اعتقاد داریم که مسئله فراتر از اینهاست ، معظم له ضمن اطلاع و آگاهی از سید خراسانی بودن خویش ، این راز را در ابتدا خودشان برملا می سازد و جان مشتاقان ظهور را به وجد  آورده  و آنها را به مصداق شناسی شخصیتهای ظهور و در واقع پرداختن به نشانه ها و انتظار عملی و توجه به نزدیکی ظهور ترغیب می نمایند آنجا که در شعر معروف خویش می فرمایند : سئوالی که به ذهن می آید که یاران خراسانی که معظم له با وجود عدم دلبستکی به دنیا خود را دلبسته به آنها می داند کیستند؟! و چرا و به چه دلیلی ایشان تا این حد به این یاران دلبسته است؟! آیا یاران خراسانی می توانند جز یاران سید خراسانی باشند که طبق روایات شریف همراه ایشان در جستجوی مهدی موعود(عج) از ایران قیام کرده و رهسپار عراق می شوند؟ اصولا یاران خراسانی به همراه خویش مفهوم دیگری نیز در پی دارد و آن رهبر خراسانی یا سید خراسانی است و با این تفسیر دلیل ارادت و محبت شدید آقا به این یاران خراسانی نیز آشکار می شود و آن اینکه این یاران خراسانی یاوران مهدی(عج) و زمینه سازان ظهور او هستند. در واقع آقا با این بیت به صراحت خویش را سید خراسانی معرفی کرده و در نظر دارد تا با ذکر این حقیقت قلب و جان منتظران امام زمان(عج) را به وجد آورد و آنها را بیش از پیش به نزدیکی ظهور امیدوار کرده و به دنبال کردن مصداق شناسی شخصیتهای دوران ظهور و بررسی نشانه های نزدیک بودن ظهور سوق دهد. پس به روشنی در می یابیم که مقام معظم رهبری (مدظله) نه تنها از طرح مباحث سید خراسانی در جامعه مطلع است که خود نیز ضمن سرودن شعری این بشارت را به منتظران امام زمان(عج) می دهد و خواستار پی گیری بشارت نزدیکی ظهور در جامعه و لوازم آن که شناختن نشانه های ظهور و مصداق شناسی باشد ، در بین منتظران امام زمان(عج) در جامعه می شود.

دو اصل مهم و لازم در مورد قیام سید خراسانی :
برای تحقق هر چیزی شرایط و زمینه هایی لازم است که تا آن زمینه ها و شرایط مهیا نباشد ، هدف مورد نظر به دست نمی آید. در مورد سید خراسانی نیز همین طور ، سید خراسانی کسی است که توده های عظیم مردمی را از ایران اسلامی به حرکت درمی آورد و برای جنگی بزرگ رهسپار عراق می گردد و در آنجا با لشگر بسیار قدرتمند سفیانی که از جانب یهود و استکبار به شدت تقویت شده است به مبارزه ای سخت می پردازد ، و حتی قبل از آن به عقیده برخی از مفسرین درگیریهای سختی با جبهه باطل دارد که ممکن است نیروهای دریایی غربیها باشد ، پس سید خراسانی برای موفقیت در این نبرد بزرگ و قبل از آن برای به حرکت در آوردن توده های مردمی باید شرایط و خصوصیاتی داشته باشد که ما در دو مورد به این خصوصیات می پردازیم :
 
۱- سید خراسانی باید مقبول و محبوب توده های مردمی باشد
تاریخ نشان داده است که انسانها ، بخصوص مومنان و صالحان حاضر نیستند که در زیر بیرق هر کسی سینه بزنند و جان و هستی خویش را برای هر کسی فدا کنند ، مگر اینکه در طی سالیانی دراز ، مراتب عظمت و تقوی و زهد و تقدس او برای آنها آشکار شده باشد به عبارت دیگر برخلاف جریان باطل که برای راه انداختن امواج مردمی از قدرت زر و زور و تزویر و شهوات و امیال شیطانی انسانها بهره می جوید و می تواند در کوتاه مدت با جاذبه های مادی طرفداران زیادی به دست آورد ، جریان حق تنها در بلند مدت و با گذشت زمان و بهره گیری از جاذبه های معنوی می تواند به این مهم دست یابد. به طور مثال مردم به این علت به ندای حضرت امام(ره) در سال 42 لبیک گفتند و در راه او جانبازی کردند که نزدیک به 30 سال مراتب ایمان و تقوق و تقدس و زهد او را از نزدیک دیده بودند و وقتی امام(ره) برای ایثار و جانبازی در راه اسلام مردم را فرا خواند ، در صداقت امام(ره) شک نکردند. قطعاً سید خراسانی نیز باید چنین مقبولیتی داشته باشد ، به عبارت دیگر سید خراسانی که قیامی نظامی را به راه می اندازد و نیاز به جانبازی و ایثارگری مردم دارد ، باید در طول سالها ، اعتماد مردم را کسب کرده باشد ، و اینگونه نیست که مردم(مخصوصا مومنان) حاضر باشند برای فردی ناشناس که  صداقت و تقدس او برای آنها ثابت نشده است ، جانبازی و قیام کنند و جان خود را بدهند. نکته ای که وجود دارد این است که سید خراسانی علاوه بر مقبولیت باید محبوبیت نیز داشته باشد تا بتواند جانهای طرفداران خویش را آنچنان شیفته و شیدا کند که در راه او و هدف مقدسش جانبازی کنند.  پس سید خراسانی چهره ای شناخته شده و مقدس ، مقبول و محبوب است که می تواند با فرمان خود ، توده های مردمی را به حرکت درآورد ، درست جایگاهی که اکنون مقام معظم رهبری (مدظله) دارد و می تواند با یک فرمان دهها میلیون را بسیج کند پس می بینیم که معظم له از جریانات و بحثهای مهم موجود در جامعه مطلع بوده و در مواقع لازم آنها را هدایت می کند. مقبولیت و محبوبیت بسیار عجیب مقام معظم رهبری (مدظله) در دنیای کنونی واقعاً بی نظیر است ، خبرنگار ایتالیایی که در سفر آقا به اصفهان حضور داشت می گوید که مردم با چنان شور و حرارتی به استقبال آمده بودند که گویی مسیح ظهور کرده است!)

۲- سید خراسانی باید دارای ارتشی پیشرفته و قدرتمند باشد.
با توجه به پیشرفتهای نظامی شگفت انگیز ارتشهای جهان بخصوص در جبهه استکبار در عصر حاضر ، روشن است که هیچ قیامی به سادگی و آسانی توان مقابله با آنها را ندارد ، مگر اینکه دارای ارتشی منظم بوده و از لحاظ سلاح و ادوات جنگی مجهز باشد ، به عبارت دیگر فردی ناشناس حتی اگر توده های مردمی را به حرکت درآورد( که نمی تواند) باز برای پیروزی بر یهود و استکبار و سفیانی که از جانب یهود به آخرین سلاحها مجهز شده و ارتشی قدرتمند دارد ، باید از سلاح های پیشرفته و نیروهای آموزش دیده بهره ببرد.

پس سید خراسانی برای برپایی قیام خود باید دو خصوصیت مهم داشته باشد :
1. مقبولیت و محبوبیت مردمی ، تا مردم به فرمان او قیام کرده و جانبازی کنند
2. ارتشی قدرتمند تا با کمک آن بتواند بر استکبار و سفیانی پیروز شود . و آشکار است که مقام معظم رهبری (مدظله) هر دو خصوصیت را به بهترین وجهی دارا می باشد

کلام آخر :
آشکار شدن مصداق شخصیتهای ظهور از سید خراسانی و یمانی تا شعیب بن صالح و سفیانی و ملک عبدالله و وقوع بسیاری از نشانه ها و به حرکت درآمدن محورهای فعال در دوران ظهور نشان می دهد که جهان در آستانه واقعه مبارک ظهور است و دوست و دشمن نزدیک شدن این واقعه عظیم را به خوبی حس می کنند. از این روست که جبهه باطل در طی چند سال گذشته تمام توان خود را برای مقابله با آن یعنی کانون این تحول بزرگ ، ایران اسلامی به کار گرفته است. انتخابات و اغتشاشات اخیر ایران که آخرین امید استکبار برای تسلیم کردن ایران اسلامی بود ، شکست خورد و به طرز بی سابقه ای باعث افزایش محبوبیت رهبری عزیز انقلاب ، « سید خراسانی » و اتحاد و انسجام ایرانیان زمینه ساز ظهور گردیده است ، در حالی که اسرائیل با تهدیدهای مکرر به دنبال یافتن بهانه و آغاز جنگ در خاورمیانه و کشاندن پای آمریکا به این درگیریهاست ، نیروهای آمریکایی کمتر از یکسال دیگر از عراق خارج خواهند شد.
در حالی که ایران هرلحظه قدرتمندتر و غیرقابل مهارتر می گردد و خاورمیانه در دستان ایران قرار می گیرد ، هیچ راه و چاره ای برای استکبار باقی نمی ماند جز اینکه از آخرین مهره خود یعنی سفیانی که از سالها پیش مشغول به تجهیز و تدارک او بوده است ، استفاده کند ، به امید اینکه بار دیگر بر خاورمیانه مسلط گردد و خروج سفیانی و همزمان با او قیام سید خراسانی و یمانی عملا تحولات بزرگ ظهور را آغاز خواهد کرد. و ما اعتقاد داریم که اینک لحظه به لحظه به آن لحظات بزرگ و تاریخی نزدیک می شویم ، چیزی که نائب امام زمان(عج) سید خرسانی چند ماه پیش بشارت آن را به تمام مسلمانان داده است : من با اطمینان کامل می گویم که تحقق کامل وعده الهی[ظهور] برای تمدن نوین اسلامی در راه است . مقام معظم رهبری (مدظله) – پیام حج 87.

آیت الله ناصری ، حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) اصفهان 15/5/81
این تذکر را هم عرض بکنم; اوضاع خیلی خوبی نیست برادر من . من می دانم مکرر از بعضی از بزرگان نقل شده است . خودم چیزی ندارم لکن شنیده ام بزرگان فرموده اند: فرج حضرت خیلی نزدیک است . و همین طور هم هست . الان خیلی از اشخاص از غربال در می روند و می افتند پایین و فسادشان ظاهر می شود و از خط ولایتی ها خارج می شوند . حواستان جمع باشد که مبادا از غربال خارج شوید، مقام رهبری هم - که خدا ان شاءالله حفظشان کند - مدتی قبل داستان مفصلی فرمودند که ما حصلش را عرض می کنم که: «فرج خیلی نزدیک بود لکن بداء حاصل شد .

خبر نائب امام زمان(عج) نسبت به ایجاد تاخیر در ظهور در سال 81 و هدایت منتظران امام زمان(عج)
چون در این سال با توجه به نشانه های رخ داده بسیاری امیدوار بودند که ظهور رخ دهد ولی معظم له ، با تیزبینی و خبر قبلی خود از ایجاد یاس و سرخوردگی در بین منتظران امام زمان(عج) جلوگیری کرد و گذشت تا اینکه در سال 87 دوباره با بشارتهای نزدیک بودن ظهور توسط ایشان و سایر بزرگان انتظار ظهور در جامعه  شدت گرفت. ذکر این فراز از این جهت بود که نشان دهیم آقا ضمن شناخت از جریانهای موجود در جامعه مخصوصا بحث مهدویت ، به طور مستقیم و غیر مستقیم آنها را هدایت می کند. یه موضوعی که خیلی مهم هست و شاید خیلی ها ازش خبر نداشته باشن اینه که ایت الله بهاالدینی به علت دور بودن از محیط آلوده جوی قم و بیماری قلبی که داشتن از سوی پزشکشون تشویق میشن که به شهر نراق و روستای جاسب که اب و هوای خوبی داره و فوق العاده خنک هست تشریف بیارن خلاصه ایشون اواخر عمرشون یه مدتی اینجا بودن .
یکی از آشناهای ما (نقل کننده) که اون روزها در نماز جماعت آیت الله بهاالدینی شرکت می کرد تعریف میکرد که اواخر عمر امام خمینی و زمانی که ایشون مریض بودن یه عکس .... منتظری را به آیت الله بهاالدینی نشون میدن و به ایشون میگن که این رهبر اینده است (توی نراق) اما ایشون عکس را روی زمین میندازد و میگوید رهبر آینده سید خراسانی است! تازه این مربوط به زمانی است که هیچکس فکر نمیکرد روزی ایت الله خامنه ای رهبر ی را بدست مبارکشان بگیرند .

مطالب مشابه
نظرات 28 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 23:38

سیدنیست‌درکف‌دست‌راستش‌خللی‌به‌شکل‌الله‌دارددربازوسمت‌راستش‌ مادرنوشته‌شده‌وازخراسان‌رضوی‌هستند‌۳۹سال‌فعلا‌سن‌ایشان‌است‌به‌امیدخدابه‌زودی

بهنام سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1402 ساعت 16:55

اونهایی که این حرف ها را میزنن و اشخاص تطبیق میکنن قطعا دشمن امام زمان هستند یک لحظه فکر نمیکنن که اگر ظهور امام زمان در زمان حیات امام خامنه ای اتفاق نیافته چقدر باعث تمسخر دشمنان میشوید و باعث میشوید تا منکران امام زمان گستاخ بشوند با حماقت خود به شیعه ضربه نزنید هیچ کس غیر از خدا از زمان ظهور امام زمان خبر نداره

قاسم پنج‌شنبه 31 فروردین 1402 ساعت 11:16

بسم الله الرحمن الرحیم ما به ظهور حضرت بقیته الله ارواحنا فدا این محبوب حقیقی انسان‌ها نزدیک شده ایم
ان شاء الله

امام خامنه ای سید خراسانی
سلاله پاکان سپه سالار لشگر صاحب زمان عجل الله

سردار سه‌شنبه 25 بهمن 1401 ساعت 12:35

اقایون چرت وپرت نویس برن تحقیق کنن گوه اضافه نخورن

لبیک چهارشنبه 23 آذر 1401 ساعت 10:26

یه عده ظاهراً از سید حسن نصرالله هم انقلابی ترن و بیشتر میفهمن

رجوع کنید به سخنرانی سید حسن نصرالله در شب عاشورا سال ۲۰۱۷ با موضوع علامات ظهور.

اونجا در بخشی از صحبت هاشون قاطعانه این مدل تطبیق دادن ها رو رد میکنن و اشتباه میدونن از جمله سید خراسانی بودن رهبری رو . فقط مراجعه کنید و ببینید

جواد دوشنبه 30 آبان 1401 ساعت 18:23

دوستان جای این حرفها این جا نیست که یه عده کج عقیده و مسخره بیان حرف و حدیث ها رو به سخره بگیرند و بدون مطالعه یه چیزهایی مینویسند که لطمه میزنه به عقیده و باور خیلی از شیعیان راستین و پیرو حق مثل یکی نوشته به گفته ائمه اطهار قیام سید خراسانی بر حق نیست و امامان معصوم از قیام و نحوه قیام سید خراسانی ناراضی هستند و رضایت ندارند. من در جواب این دوستمون که اصلا کتابی در این باره نخونده و احتمالا از یکی مثل خودش شنیده این مزخرف رو که در هیچ حدیث و کتابی چنین حرفی نیست مگر دست برده باشند تو حدیث و برعکس هر کجا از قیام سید خراسانی ائمه (ع) سخن گفتن بهترین قیام در اخرالزمان نام بردند و گفتند عده ای از یاران امام (ع) با ایشان هستند منظور ۳۱۳ یار امام (ع) و اینکه پرچم رو خراسانی به حضرت میده و اینکه گفتن هر وقت شنیدین خراسانی قیام کرده به هر طریقی حتی روی برفها سینه خیز کنین و خودتون رو به قیامش برسانین و خراسانی را بهترین یار امام (ع)عج در ان دوران معرفی میکنند و خیلی به نیکی یاد میکنند از ایشان و قیامش اینها مختصر سخنان ائمه (ع) است در وصف این انسان روحانی که خدا کنه خراسانی مقام اقای خامنه ای عزیز اسلام همین باشه حالا هر کس هست خدا حفظش کنه ولی دوست من تنها پرچمی که امام معصوم میگیره از این شخص میگیره بعد چجوری تعبیر به ناحق بودن خود و قیامش میکنند ؟؟؟ این مزخرفات رو اینجا نشر نده جای همون کسانی نشر بده که این چرت و پرتها نقل مجلس و محافلشون هست و انشالله با ایمان و پایداری و صبر و پرهیز از گناه و دعا در امر فرج در این وعده بسیار بزرگ خداوند شریک باشیم .. امین ..

دکتر حیدر امانی فر دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 11:45

این مصداق سازیها نه نیاز است نه مفید ما به راه امام خامنه ای و امام خمینی که راه امام حسین ع در مقابل ظالمین است معتقدیم عمل به تکلیف بجای انکه منتظر ظهور باشیم بمصداق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در خود ظهور هستیم
و نیازی به دنبال علایم بودن نمیبینیم وقتی ایمان افراد در گرو علامت بود با نقض ان علامت هم ایمان از بین میرود و این خطرش خیلی بیشتر است فرض کنید همه جامعه بپذیرند رهبری همان سید خراسانی است که انشالله باشد ولی اگر نبود چه کسی پاسخ این مردم و اشتباه این مقاله را خواهد داد البته متن این مقاله هم برای بنده تکراری است و فکر میکنم همان متنی است که احمدی نژاد را هم شعیب ابن صالح معرفی میکرد که الان خود را برادر بن سلمان میداند و همکار اون خانم جنی چی بود ؟ که میخواهند دو نفری صلح جهانی برقرار کنند

جواد دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت 19:58

تو یکی از پیج های یخراسانی نوشته رهبر ایران اقای خامنه ای در سال 1406 الی 1407 به دیار باقی می شتابد ایا این درسته؟؟؟؟

حمید یاری گر صاحب الزمان پنج‌شنبه 20 آبان 1400 ساعت 07:59

با حمد وثنای الهی و لطف پروردگار صاحب عزت و جلال که مرا از ذریه ۵ تن ال ابا قرار داد تا منتقم خون عمویم سیدالشهدا و دشمن دشمنان امام حی و حاضر و فرزند گرامیشان یمانی که حال حاضرند تا با برخورد ستاره طارق بر زمین حمله خود را به عراق و ایران اغاز کنتد و بر حقانیت گفته ام نشانی عظیم از خورشید و در قران سوره ضحی و شرح ایا کافی نیست ایمان بیاورید و اگر امروز مردم ایران چنان گرفتارند که از همه جهانیان در خسران و زیانند زیرا اگر پیمان بستن و پیمان شکستن اگر رای ۹۸ درصدی و هزاران شهید خون پاکشان ریخته شد تا قانون اساسی کشور پابرجا شود اصل دوم قانون اساسی ما ایمان اوردیم به اسلام و خدای یگانه (لا اله الا الله)نیست معبودی جز خدا و اگر گرفتار تزویر شدن حق و باطل به عکس در نظرشان زینت داده میشود و از راه حق باز مانده و از همه جهانیان سقوط کرده ودر صف اول جهنم چرا که بعد از اگاهی گرفتار خسران شدند و این گناه انها را از همه جهانیان سقوط داده پس همان گونه که عمویم ندا داد من هم شما را ندا میدهم ایا کسی هست اهل بیت رسول خدا را یاری کند تا اماده شویم پذیرای اقایمان امام حی و حاضر شویم پس بر کلنه (لا اله الا الله) اتفاق کنیم و از بار گناهان بکاهیم و اماده یاری امام محمد المهدی عج و فرزند گرامیشان یمانی پس دیگران را بر این مطلب اگاه کنید که و هشیارانه حرکت کنید که بزودی شرایط تعقیر میکند پس بشارت بر شما باد که پرده از روی کار بر افتاد و دوسال گذشت که فرج اقا اغاز شده و نزدیک سه سال است که حضرت عیسی مسیح از عرش بر زمین حاضر شد و سالیان است مظلومانه فرزند گرامی صاحب الزمان خروج کرد که از میان بیرقها هدایت گرتر از بیرق یمانی وجود ندارد هر کس اطاعتش نکند جهنم جایگاه اوست و اگاه باشید بلای اشکار نشان از امر ظهور دارد که با رستاخیزی بر پا میشود امروز جای تاسف دارد که هدایت کشور را به پزشکان بدهند تا اسلام را واژگون کنتد تا همه مردم را گرفتار عذاب کنند اگر به دورغ گفتن کرونا از قم و حرم حضرت معصومه اغاز شده مقدس ترین و امن ترین مکان روی زمین را نا امن ترین خواندن پس دربهای حرم را بستن و اگر نام خدا در مساجد برده میشود نا امن خواندن پس دربهای مساجد بسته شد محرم را تعطیل کردن و اربعین را پس تعطیل شد کلا تمام راه های نجات راه های اسلام را نا امن خواندن نا مردم ساده با خود بگویند این چه دینی است که راه های ان برما زیان دارد و ما را میکشد پس مردم از دین اسلام پراکنده و گریزان شدن اگر خداومد فرمود تنها دین پذیرفته نزد من اسلام است یعنی کسانی وارد بهشت میشوند که اسلام اورده باشند واگر شیاطین از این امر خوب اگاهی دارند هر جا پرچم اسلام بلند شود چنان نیروهای خود را بسوی انان گسیل میکنکد تا انها را گممراه کنند که توانا بودن این بلا را بر سر مردم ایران بیاورند از خداوند میخواهم با علم و عدالتش چنان کند تا مردم کشور از خطای خود اگاه شوند تا مستحق عذاب ابدی نشوند
و خود رابسوی خدا و رسول خدا و قران پاکیزه کنند و بر ندای صاحب الزمان لبیک گویند که با نصرت بر صاحب الزمان بهشت را به ارث برند لبیک یا الله لبیک یا پیام اوران از ادم تا خاتم یا رسول الله لبیک یا اولاد رسول الله امام محمد المهدی (عج) لبیک یا یمانی

م ه د ی جمعه 7 آبان 1400 ساعت 20:51

کسی نمیداند خراسانی کیست واین چیزها پوشیده است بر ما وحتی زمان ظهور ویکی از وظایف رهبری هم هدایتگری است وایشان جایی خراسانی بودن خودشانرا تایید نکردند

حسین ز دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 20:43

راستی بخش پرچم های سیاه رو تفسیر نکردین

حسین ز دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 ساعت 20:02

سلام
یک سوال
اگر خدایی نکرده ، زبانم لال ، مقام معظم رهبری به دیدار حق شتافتند ، آن وقت تکلیف چیست؟

حمید آگاهی چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 01:39

سلام این مطلب که می نویسم طولانی هست ولی مفید. دوستان از نظر من تاریخ انقلاب اسلامی ایران خیلی شبیه شده به زمان صدر اسلام و به نظر من ما داریم همان امتحان هایی رو می دیم که مسلمانان صدر اسلام دادن که منظورم امتحان الهی می باشد و مسلمانان صدر اسلام همان امتحان هایی رو پس دادن که قوم یهود در زمان حضرت موسی دادند حالا چرا اینطوریه چون قراره تمدن الهی روی زمین ایجاد بشه که یک حکومت واحد جهانی ازش بیرون بیاد و برای ایجاد چنین حکومتی همه افراد جامعه ای که حکومت دینی تشکیل دادن باید امتحان پس بدند حالا نکته جالب اینجاست انقلاب ایران دقیقا ۱۴۰۰ سال بعد از ظهور اسلام شکل گرفت به واسطه امام خمینی که خیلی شبیه به پیامبر اسلام می باشد چون زندگانی پیامبر اسلام به سه دوره تقسیم میشه دوره اول تا چهل سالگی دوره دوم سیزده سال و دوره سوم از زمان هجرت به مدینه تا پایان عمر پیامبر که دقیقا ده سال می شود که در این ده سال در مدینه حکومت کرد زندگانی امام خمینی هم به سه دوره تقسیم می شود دوره اول قبل از سال ۱۳۴۲ دوره دوم از سال ۱۳۴۲ تا سال ۱۳۵۷ می باشد و دوره سوم ده سال است که در ایران حکومت کرد که دقیقا شبیه به پیامبر می باشد و جالب اینجاست که بعد از پیامبر باید امام علی حکومت را ادامه می داد که این اتفاق نیفتاد ولی بعد از امام خمینی سید علی خامنه ای رهبری را ادامه داد حالا جالب اینجاست که امام اول امام علی می باشد و امام دوم امام حسن مجتبی می باشد و امام سوم امام حسین می باشد که در این یک نکته نهفته است مگر بعد از پیامبر قرار نبود امام علی رهبر باشد که نشد و اگر می شد بعد از امام علی امام حسن مجتبی رهبر می شد ولی امام حسین در واقع همان منجی می باشد حالا در حال حاضر بعد از امام خمینی سید علی خامنه ای رهبر شد و همانطور که امام خمینی مانند پیامبر بود سید علی خامنه ای مانند امام علی می باشد پس باید ولی فقیه سومی در آینده بیاید که مانند امام حسن مجتبی باشد که او همان سید خراسانی اصلی باشد و پرچم انقلاب را به کسی دهد که از هر نظر مانند امام حسین است و از نظر من رهبر آینده باید از نسل همین رهبر فعلی یعنی سید علی خامنه ای باشد همانطور که امام دوم فرزند امام اول می باشد و از نظر من او می تواند سید مجتبی باشد حالا چرا باید چنین شود چون باید جامعه غربال و امتحان شود یعنی غربال و امتحان نهایی که معلوم شود عیار جامعه چگونه است و جامعه مورد امتحان نهایی قرار بگیرد و آنگاه مژده ظهور داده شود چرا چون ما وقتی به هیئت می رویم کسانی که امام حسین را یاری نکردن و او را تنها گذاشتند رو لعن می کنیم چون امام حسین همان فرد موعود بود و چون حمایت نشد این اتفاق به عقب افتاد و حالا فرد موعود امام زمان می باشد پس با این تفسیر چون ما هم خواهان تشکیل حکومت الهی شدیم و می خواهیم امام زمان بیاید پس باید همان امتحان هایی رو پس دهیم که مسلمانان صدر اسلام دادند و به نظر من در نهایت ظهور امام زمان در سالی می تواند واقع شود که ۱۴۰۰ سال از شهادت امام حسین گذشته باشد چون انقلاب اسلامی دقیقا ۱۴۰۰ سال بعد از ظهور اسلام اتفاق افتاد ولی به شرط آنکه مردم ایران پای این انقلاب ایستاده باشند حرف زیاده و حوصله این مطلب کم و هرچه که من نوشتم همه از ذهن خودم بود ولی خدا داند که چه خواهد شد

گل نرگس شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 16:47

این یعنی سلام خدا ولبخند خدا به ما بقیه اش با خود ماست که چشم ودل ودست وزبان وزمین وزمان را به لحظه ظهور امام زمان برسانیم نه اینکه ظهور را به اکنون رساندن باید خود را برسانیم به ظهور باید از خدا بگیری این تحفه را خدا بلا تشبیه الان توپ را انداخته در زمین ما وما تاخیر کردیم والا چند سال پیش تحقق یافته بود نمیخواهیم گناهکارانمان بیشتر باید بخواهند هرکه طالب پاکی است بخواهد فرج حضرت را ونخواهد چیز دیگری را باکی نیست که دعای برای فرج جامع همه دعا هاست....پروردگارا بحق حضرت زینب کبری منتقم سیلی وبازو وپهلو وسقط مادر وخونخواه حسین بن علی .مهدی فاطمه را برسان

علی سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 20:07

به آقای پناهیان بگید زمان دقیق ظهور آقا امام زمان (عج) رو هم مشخص کنه تا دیگه اینقدر منتظر نمونیم

جواد سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 23:15

اقا امام زمان بخاطر همین اما اگر کردن ها و همین امروز فردا کردن هاست که ظهور نمی کنه یکی بعد دیگری نشانه ها داره تحقق پیدا میکنه اینو من نمی گم اینو اماما ۱۴۰۰ سال پیش گفتن اماما با این پیشگویی ها خواستن راه درست را به شما نشان بدهند حالا میل خودتونه خواهید باور کنید یا نه از همین الان شروع کنید و سعی کنید سرباز امام زمان باشید نه دشمن اون بقیه اش هم تو دیونه کامنت نمی گنجه

جواد سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 23:03

چه حضرت آقا سید خراسانی باشه یا نباشه وظیفه ماست که از اون پیروی کنیم

مهبد سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1399 ساعت 02:13

اگر ایشان سید خراسانی باشد، ترامپ همان سفیانی است و یمانی هم سید حسن نصرالله است.
سرلشکر باقری شعیب صالح است و دجال اوباماست که پس از ترامپ دوباره به قدرت باز خواهد گشت.

محمد متین دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 21:03

ایشون سید خراسانی نیست
چون 1 قیام سید خراسانی خیلی هم مورد پسند ائمه نیست طبق روایات
2 اگر ایشون سید خراسانیه یمانی کیه و سفیانی کیه

محمد جواد سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 20:08

سلام .
تطبیق دادن وقایع و اشخاص دوران ظهور حضرت ولی عصر (عج) کار پر ریسک و خطر ناکی است و علما و بزرگان بسیاری را به دام کشانده ، لذا بهتر است از اینگونه تطبیق ها پرهیز کنیم چون در صورت غلط بودن تنها موجب نا امیدی و تفرقه و فتنه خواهد بود ...

امید است شایستگی حضور در دستگاه ولی عصر (عج) و جانفشانی در رکاب ایشان را داشته باشیم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد