قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

برگى از آسمان شرحى بر توقیعات حضرت مهدى (ع) میرزا على بابائى

برگى از آسمان  شرحى بر توقیعات حضرت مهدى (ع)  میرزا على بابائى

اگر کسى به حضرت بقیة الله روحى الفداء از روى اخلاص و یقین متوسل شود آن حضرت به فریاد مى رسد آقاى حاج عبدالرحیم سرافراز که یکى از متدینین و دانشمند معاصرند و کتابهاى علمى و تاریخى نوشته اند که من جمله کتاب مسجد جمکران است نقل مى کردند که در روز عید قربان 1400 هجرى قمرى آقاى حاج على اصغر سیف نقل کردند که یکى از اطباى شیراز زنى از خارج گرفته بود و او را مسلمان کرده بود و براى اولین بار به سفر حج برده بود ضمنا به او گفته بود که حضرت ولى عصر علیه السلام در برنامه اعمال حج شرکت مى کنند و اگر ما یا کاروان را گم کردى متوسل به آن حضرت بشو تا تو را راهنمایى بفرمایند و به کاروان مراجعت کنند. اتفاقا آن خانم در صحراى عرفات گم مى شود.

جمعیت کاروان و خود آقاى دکتر، شوهر آن خانم ساعتها به جستجوى او برخواستند ولى او را پیدا نکردند پس از دو ساعت که همه خسته در میان خیمه جمع شده بودند و نمى دانستند چه باید بکنند ناگهان دیدند آن زن وارد خیمه شد. از او پرسیدیم کجا بودى . گفت گم شده بودم و همان گونه که دکتر گفته بود متوسل به حضرت بقیة الله عجل الله تعالى فرجه شدم این آقا آمدند با آنکه من نه زبان فارسى بلد بودم و نه زبان عربى در عین حال با من به زبان خودم حرف زدند و مرا به خیمه رساندند و لذا از این آقا تشکر کنید اهل کاروان هر چه به آن طرفى که آن زن اشاره مى کرد نگاه کردند کسى را ندیدند بالاخره معلوم شد که حضرت ولى عصر علیه السلام را فقط آن زن مى بیند ولى سایرین نمى بینند.


فهرست مطالب

صورت توقیع شریف
فصل اول : سفارش چند مطلب
فصل دوم : وصیت به اقامه نماز و اداء زکات
فصل سوم : توبه از گناه
فصل چهارم : فرو خوردن خشم
فصل پنجم : صلة الرحیم ، پیوند با خویشان
فصل ششم : مواسات با برادران
فصل هفتم : والحلم عند الجمیل یکى از اوصاف حمیده حلم است
فصل هشتم : التفقه فى الدین دانشمند شدن در دین
فصل نهم : والتعاهد للقرآن
فصل دهم : حسن الخلق
فصل یازدهم : امر بالمعروف و النهى عن المنکر
فصل دوازدهم : نماز شب
فصل سیزدهم : بر تو باد صبر کردن
فصل چهاردهم : شکیبائى و انتظار فرج
  • دانلود کتاب برگی از آسمان
  • نویسنده: حجت الاسلام میرزا على بابائى
  • حجم فایل: 216 kb - zip

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد