قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

سوء استفاده با سیاه چاله بافزایش بازدید

سوء استفاده با سیاه چاله بافزایش بازدید http://ghafase.blogsky.comدوستان عزیز اکثریت با نام سیاه چاله آشنا هستند و بارها کامنت در این مورد دیده باشید که "آماربر یک سامانه جامع برای افزایش آمار بازدید و بهبود رنک گوگل وب سایت و وبلاگ شماست شما با عضویت در وب سایت آماربرمی توانید بازدیدکنندگان بسیاری را به صورت رایگان برای خود ایجاد نمایید سیستم افزایش بازدید آماربر بصورتی طراحی شده است که پس از تکمیل ثبت نام نیازی به آنلاین ماندن وبمستر نیست". کسانی که از نابلدی دوستان سو استفاده می کند. و بعضا مبالغی در عوض بازدید از انان می گیرند.

برای ساخت همچین چیزی شما باید با کد های آی فریم آشنایی داشته باشید، سیاه چاله باعث میشه که با هر بار باز شدن صفحات سایت شما توسط بازدید کنندگان وبلاگ شما چندین بار صفحات سایت توسط بازدید کنندگان سایت باز بشه! این مقدار متغییر هست که خودتان می توانید تنظیم کنید چند این عمل تکرار شود !

این کد آی فریم هست که می توانید با آن را تغییر دهید.


شما باید آدرس سایت خودتان و هر سایت دیگه ای که می خواهید در سیاه چاله قرار دهید، در اینجا قرار دهید، بعد از این کار این کد را بارها به تعداد مورد نظر خودتون تکرار کنید و مانند کد زیر در جاوا اسکریپت قرار دهید.


در کد بالا آدرس وبلاگ قفسه نوشته شده! شما می توانید یک بار آدرس عوض کنید و چند بار همون متنو کپی کنید، برای به دست اوردن متن بالا متن زیر را چند با (تعداد مورد نظر خود) کپی کنید و در فایل با فرمت .js سیو کنید.



یک صفحه در وبلاگ خود از بخش صفحات جداگانه بسازید و کد زیر را در در ان قرار دهید. با مشاهده ی صفحه می بینید که با هر بار لود شدن صفحه چندین بار سایت شما لود میشود!



حالا نوبت مرحله ی آخر رسیده تا کد را در قالب وبلاگ خود قرار  دهید. فرض می کنیم که شما صفحه ی مورد نظر را با آدرس http://ghafase.blogsky.com/page/siah-chale ساختید. حالا یک کد آی فریم دیگر می سازیم که شامل آدرس بالا! آی فریم به صورت مخفی هست که در زیر مشاهده می کنید.



خوب حالا کد آی فریم مخفی بالا در قالب سایت خود بزارید و به این صورت بازدید سایت شما افزایش پیدا می کند و سایت های را که در کد اضافه کرده اید سرعت لود آنها به شدت پایین خواهد آمد و رتبه ای را که با زحمت بدست آورده اند به مراتب نزول خواهد کرد. امیدوارم استفاده درست از این آموزش را داشته باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد