قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

خوشکلترین و جذاب ترین شاکرد استاد بودم

خوشکلترین و جذاب ترین شاکرد استاد بودم http://ghafase.blogsky.comبه نظرم جذاب ترین شاکرد استاد بودم و مدت ها بود که نگاه استاد رو زیر نظر داشتم و از طرز نگاهش متوجه بودم که من را همانند دیگران نگاه نمی کنه و دوستانم هم این موضوع رو می دونستن که استاد: توجه خاصی به تو داره و دوست داره فقط به تو یاد بده و انگار تو، اونو یاد دخترش می اندازه و کلی هم به خودم می بالیدم که خاص هستم و نسبت به دوستان تو نگاه استاد جذاب. زمانی که امتحان میان ترم را دادم نمره کامل رو استاد بهم داد با اینکه فقط به دو سوال جواب درست داده بودم. بعد از مدتی استاد شماره تلفن همه بچه ها رو گرفت و گفت اگر دیدین موبایلتون زنگ خورد بدونید از درس من افتادین!!. بعد چند روز که فرجه واسه امتحان پایان ترم داده بودن موبایلم زنگ خورد و متوجه شدم استادمه بعد از کلی حاشیه بهم گفت دوست دارم دعوتمو قبول کنی که یه روز با خانومم بریم رستوران منم بدون اینکه فکر کنم ازبابت اینکه از این واحد نیوفتم قبول کردم.
روز قرار رفتم به رستورانی که استادمون اونجا بود تنها نشسته بود، نشستم و بعد گذشت زمان و صرف نهار استاد گفت خانومم سرش درد می کرد قبول نکرد بیاد. باز با اینکه به خودم بگم چطور میشه خانومی قبول کنه شوهرش با خانوم دیگه غذا بخور یکم برام عجیبه بود. خلاصه... تو حرفاش متوجه شدم که تو این ترم نمره 20 رو به میده. اون روز منو کلی خوشحال کرد از اینکه زیبایی ام مورد توجه استاد بود خوشحال بودم فردای اون روز دوباره استادم زنگ زد از قول خانومش کلی تدارک دیده بود و منتظر بود که ناهار اونجا باشم. بعد از کلاس به خونه استاد رفتم منتظر خانوم استادم بودم که استاد کنار نشست فاصله استاد با من خیلی کم بود به بهانه ای بلند شدم و گفتم: خانومتون نمیاد استاد. گفت: من تنها هستم اگر امروز قبول کنی ... فردا همچی فراموش میشه و کسی از این قضیه خبردار نمیشه و نمره کامل این واحد رو بهت میدم. اونجا بود که متوجه همه نگاه های استاد شدم و اینکه استاد مجرد بود و اینکه توجه های استاد از روی هوس بوده. فردا اون روز این موضوع رو با رئیس دانشگاه مطرح کردم و بعد اون ترم استاد رو از دانشگاه اخراج کردند. اون موقع بود که متوجه شدم پوشش چقدر تو رابطه آدم ها تاثیر داره و طرز نگاه رو نسبت اشخاص می تونه تغییر بده. به نقل از خاصرات دوستان

نظرات 5 + ارسال نظر
ازاده یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 01:41 http://azadeh14.blogfa.com/

سلام شما لینک شدین من رو بااسم سربداران ۳۱۳ لینک کنید. یاعلی

بنیامین چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 10:40 http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل
حجاب صدفی است برای مروارید

سلام
عذر تقصیر بابت تآخیر طولانی


حجاب مصونیتی است که موجب می گردد به زن بجای دیده ی حرام به دیده ی احترام بنگرند

سارا امیدوار سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 12:57 http://saraomidvar.mihanblog.com/extrapage/link3

سلام خانوم امیدوار لینک شما از وبلاگ ما حذف شده جهت اطلاعتون کامنت دادم فکر کنم یکم ایراد داشته این شکل تبادل لینک کردن لینک شما در همه صحفات اما لینک ما در یک صحفه شما می دونم خودتون متوجه میشین چی میگم در پناه خدا موفق باشید

+++++++++++++
سلام مریم جان
حق با شماست لینک شما در صفحه پیج رنک +4 قرار دارد
http://saraomidvar.mihanblog.com/extrapage/link3
و این صفحه قدرتمند خیلی می تونه به رتبه شما کمک کنه
اما رتبه شما 2 است . با این حال من شما را در این صفحه پیوند کرده ام
سپاس . التماس دعا

ایماء دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 19:24 http://ghafase.blogsky.com/

سلام ایران جان؛
البته هستند کسانی که با عنوان و موقعیت که دارن سوء استفاده می کنن و تنها در جامعه ما رواج بسیار پیدا نکرده. اغلب دانشگاه ها کسانی رو برای آموزش انتخاب می کنند که خودشون بی سواد هستند. از این افراد بی سواد نباید زیاد تواقع داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد