قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

نگاه ملتمسانه ایرانسل و همراه اول به جیب مردم

نگاه ملتمسانه ایرانسل و همراه اول به جیب مردم http://ghafase.blogsky.comچندی پیش شارژ موبایلم تمام شده بود از طرف اپراتور هزاران وعده و وعید داده می شود که «تو رو خدا بیا خط گوشیت رو شارژ کن ما که مُردیم» و هر روز مقدار شارژ هدیه ای که از طرف شرکت در قبال شارژ داده می شد روز به روز بیشتر می شد، تا جایی که پیامی ارسال شد که نوشته شده بود با شارژ ده هزار ریال برنده هشت هزار ریال و دویست کیلوبایت اینترنت رایگان داخل شبکه خواهید شد. با شارژ سیمکارت خبری از هدیه نشد. با شارژ دو هزار تومان اعتبار اولیه من حدودا 19700 ریال شد و بلافاصله یک اس ام اس ارسال کردم و مقدار 10 تومان از شارژم کم شد و دوباره شارژم را چک کردم دیدم مقدار اعتبار اولیه شد بود 17348 و فردا دوباره چک کردم اعتبارم 16598 شده بود بدون اینکه تماسی و یا اس ام اسی ارسال کنم حدواد 100 تومان از حساب کم شد بود. با اعصبانیت با اپراتور ایرانسل تماس گرفتم و خانومی که مسئول بود زیر بار نمی رفت که من با سیکمارتم تماسی نگرفته بود و بدون نتیجه تماس قطع شد.
اگر دقت کرده باشید که اکثرا به این موضوع همیشه بی تفاوت بودن و به اپراتور خود اعتماد کامل داشتن بدون اینکه به مقدار اعتبار حسابشان دقت کرده باشند. زمانی که تماس یا اس ام اسی را ارسال می کنند مقدار اعتبار باقی مانده نمایش داده می شود اما اکثر آدم ها این مقدار اعتبار را فراموش کرده تا در دفعات بعدی با مقدار قبل مقایسه کنند.
بعد از کلا برداری 100میلیونی یکی از اپراتورها اینبار نوبت ایرانسل شده تا از هر طریقی که شده مردم را وادار به خرید شارژ کند. آیا این اتفاقات تصادفی است اشتباهی که روزانه بیش از چند صد میلیون به جیب آقایون رفته و مردم هم از خدا بی خبر فقط ابزار سوء استفاده آنان شده اند نوع جدید کلابردای و دزدی از مردم نیست. و یا اتفاقاتی هستند بودن جبران. مانند اپراتورهای دیگرکه خدماتی را که باید رایگان می دادند ندادند و در قبال آن سال ها از مردم هزینه خدمات را دریافت می کردند با گفتن ما خیلی متاسفیم قضیه را فیصله دادند و همه فراموش کردن که چه کلا گشادی سر مردم رفته.
نظرات 1 + ارسال نظر
شاپرک پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 11:58 http://sahi7.blogfa.com

سلام[گل]
وبلاگتون زیبا و پر محتواست،
براتون آرزوی موفقیت می کنم[گل]
به من هم سر بزنید خوشحال می شم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد