قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

شیش و بش ساخته اید‏ که همجنس بازی ترویج کنید؟

به گزارش سرویس جامعه صراط به نقل از پژواک، حجت الاسلام علم الهدی، امام جمعه مشهد چهره ای نام آشنا در عالم سیاست و رسانه است. اظهارات او معمولا با بازتاب های رسانه ای گسترده ای رو به رو می شود. در تازه ترین اظهارنظرهای حجت الاسلام علم الهدی، سویه های منتقدانه او بازهم حوزه سینما را نشانه رفته وی با توصیف سینما به عنوان هنری در خدمت براندازی، از روند نظارت بر فیلم های اکران شده در سینماها به شدت گلاهی کرد و گفت: متاسفانه یا کسانی بر این فیلم هایی که دارد روز به روز می آید، نظارت نمی کنند و متولیان فرهنگی چشم و گوش شان را بسته اند یا اگر نظارت می شود، خود آنها هم از جنس همین مفسدین هستند که صدای شان درنمی آید.
ما مخالف خنده و شادی مردم نیستیم، اما عزیزان! هنر چیزی است در کنار علم، مگر می شود همه مولود و بازده هنر فقط خنداندن و رقاصی و طنز باشد؟ مردم به چه قیمت بخندند؟ شما فیلم شیش و بش درست کنید، مردم را بخوانید و هم جنس بازی را ترویج کنید؟ این فیلم برخلاف عفت عمومی روی پرده سینما بیاید و یک متولی فرهنگی دردش نیاید؟ و بعد وقتی حمله ها زیاد و افتضاح می شود فیلم پایین کشیده شود؟ اصلا چرا باید این فیلم اکران بشود؟ یعنی این درست است که وقتی هالیوود دارد فیلم می سازد که دین و ایمان ما را ریشه کن کند، در داخل کشور هم فیلم بسازند برای اینکه جوانان را بی عفت کنند؟ این واقعا وضعیتی است که ما داریم؟
امام جمعه مشهد برخی فیلمسازان را استخدام شده هالیوود دانست و خاطرنشان کرد: در کشوری که استعداد جوانان برجسته اش، آنان را دانشمند هسته ای کرده است و عظمت این جامعه و امت را را بر دنیا اثبات کرده، در کشوری که دارد ماهواره اختراع می کند و صنایع موشکی در مقابله با کفر، دنیا را مبهوت کرده است؛ آن وقت فیلمساز، هنرمند و هنرشناس این چنین جمعه ای باید بیاید فیلم بسازد و دست به دست آمریکا بدهد و ریشه مبانی اعتقادی و فکری جوانان را از بین ببرد؟ این واقعا درست است؟ کسی هم صدایش درنیاید و با کمال بی باکی بگذارند این فیلم کثیف و مضر برود روی پرده و اکران شود.
منبع: صراط نیوز

نظرات 3 + ارسال نظر
منتظر شنبه 21 آبان 1390 ساعت 00:32 http://tanhamonje.blogfa.com

سلام
اخه ادم از این جا زورش میاد که هالیود فیلم میسازه علیه اسلام و ایران که هزاران کارشناس روش کار میکنن ولی ایران خودمون یه فیلم میسازه که اصلا یه کارشناس نمیاد نگاهش کنه ببینه نکته ضد اخلاقی داره یا نه بعد همینجور میدنش بیرون
..........................
خوشحال میشم بهم سر بزنی

رضا سپه وندی جمعه 20 آبان 1390 ساعت 18:15 http://rsepahvandi.com

من با این ترفند همین دو دیروز دو تا ایمیل ساختم
مشکلی نیست
اما اکر خواستید دعوت نامه براتون ارسال کنم
در ضمن از مرورگر کروم استفاده کنید
چون در اون مرورگر پیش میاد که نمیخواد
بازم مشکلی بود در خدمتم

شقایق جمعه 20 آبان 1390 ساعت 15:09 http://bikaranegi.blogsky.com

مریم تو باهاش موافقی؟؟؟؟

اگر یکم فکر کنی تو هم موافقی میشی 100%

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد