قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

عبادت بدون ولایت باطل است

روزی رسول اکرم صلی الله علیه واله وسلم رو به امیر مومنان علیه السلام کرد و فرمود : ای علی ! خداوند آیه ی شریفه ی «یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک» را درباره ی تو بر من نازل کرده است ،آن چه را که به من امر شده از ولایت تو ،اگر تبلیغ نکنم هر آینه عملم باطل است  و کسی که خدا را بدون ولایت تو ملاقات کند ، عملش باطل است .ای علی ! من نمی گو یم جز قول خدا را

روز زینت
امام رضا علیه السلام فرمود : این روز روز زینت کردن است .هر کس خود را برای روز عید غدیر زینت کند خداوند گناهان او را می آمرزد  و فرشتگانی را به سوی او می فرستدکه برایش حساب بنویسند و تا سال آینده درجات اورا بالا برند

علی شرط توحید
امیر مومنان علی علیه السلام فرمود :
برای (توحید و گفتن )لا اله الا الله شرط هایی است،من و فرزندان ( معصوم )من از شرط های آن هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد