قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

شیطان پرستان ، زنان را موجوداتی پست و ضعیف می دانند !

عده زیادی از گروه‌های شیطان پرستان با خشم زیاد اعلام می‌کنند که از زن‌ها متنفرند و هیچ رابطه‌ای با آنها بجز خشونت یا تجاوز نمی‌توانند داشته باشند .

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران ، عده‌ای از آنها معتقد هستند که زنان موجوداتی پست و ضعیف هستند که فقط جهت ارضای غرایز مردان آفریده شده‌اند و نباید بیش از این به آنها بها داد. همچنین اغفال دختران با اقدام به آزار و  و اذیت و رابطه جنسی همراه با خشونت با آنها به خاطر عقاید ضد زنی و ابرمردی آنهاست .
شیطان پرستی در ایران موضوعی است که در چند دهه اخیر مورد توجه بسیاری از صاحبان سخن قرار  گرفته است. شیطان پرستان در مورد همه مسائل، قواعد و قانون خاص خود را دارند .
همچنین در بین این گروه‌ها رفتارهای عمومی مختلفی شایع هستند، بعضی از این رفتارها حالت فردی، بعضی حالت جمعی و بعضی از آنها مشخص نیستند که به صورت فردی یا جمعی انجام می‌شوند. عموم رفتارها در ابتدا از جدیتی برخوردار نبوده و به خاطر جلب توجه صورت می‌گیرند ولی در ادامه با استمرار و تکرار، حالتی جدی به خود می‌گیرند و خطرناک می‌شوند .
بعضی از رفتارها در علاقه‌مندان در حالت باور و اعتقاد وجود داشته و کمتر عملی می‌شوند و معمولا در حالت شایعه قرار دارند و حتی ما نمی‌‌دانیم که آیا این رفتار توسط آنها به انجام رسیده یا نه و اگر انجام شده چند بار بوده و چقدر شیوع داشته است .
چیزی که مسلم است این است که این رفتارها در بیشتر این جوانان مشترک است و همه از این رفتارها صحبت به میان می‌آورند. معمولا شایعات مشترک هستند و عده زیادی ادعا دارند که این رفتارها را از خود بروز داده‌اند یا از دیگران دیده‌اند .
به طور کلی از اقدامات و رفتارهایی در بین شیطان‌‌گرایان عمومیت دارد می توان به بی‌اعتقادی به خدا، دین، آخرت و پیامبران ، اهانت به کتب مقدس و مخصوصا کتاب انجیل که معمولا آن را یا پاره می‌کنند یا می‌سوزانند و اهانت به علامت‌ها یا اشیاء یا اماکن مقدسه، مثلا برعکس کردن صلیب حضرت مسیح یا اهانت به قبله‌گاه مسلمین یا نوشتن جملاتی روی کلیساها نام برد .
اما در مورد زنان بسیاری از گروه ها دارای نظریات منفی هستند. عده زیادی از این گروه‌ها با خشم زیاد اعلام می‌کنند که از زن‌ها متنفرند و هیچ رابطه‌ای با آنها بجز خشونت یا تجاوز نمی‌توانند داشته باشند. عده‌ای از آنها معتقد هستند که زنان موجوداتی پست و ضعیف هستند که فقط جهت ارضای غرایز مردان آفریده شده‌اند و نباید بیش از این به آنها بها داد .

همچنین اغفال دختران با اقدام به آزار و  و اذیت و رابطه جنسی همراه با خشونت با آنها به خاطر عقاید ضد زنی و ابرمردی آنهاست .
در موسیقی بلک متال گروه‌های زیادی وجود دارند که بر ضد زنان شعر می‌سرایند یا آهنگ یا کلیپ می‌سازند. در این کلیپ‌ها به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به زنان توهین شده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند. به خاطر همین تفکرات در این موسیقی است که در غرب هرجا دختر یا زنی مفقود می‌شود یا مورد تجاوز یا قتل قرار می‌گیرد ابتدا شیطان‌پرستان و متال‌بازها را مقصر می‌دانند .
در غرب شایع است که شیطان‌پرستان جهت انجام مراسم خود باید دختران باکره یا زنان را قربانی کرده یا در راه شیطان به آنها تجاوز کرده، آنها را باردار سازند .
جالب آنجاست که بعضی از خوانندگانی که در کلیپ‌های خود به آزار و اذیت زنان می‌پردازند خود در انگشتشان حلقه ازدواج دارند یا در پشت صحنه کارهایشان می‌بینیم که نامزد یا همسر دارند .
عده‌ای از شیطان‌پرستان از این‌که مردم مسائلی مانند قتل و جنایت‌های خشن و وحشتناک را به آنها نسبت می‌دهند ناراحت هستند و آنها را شایعه می‌دانند ولی عده‌ای از آنها، آن را پذیرفته‌ و اعتراف و اقرار به انجام چنین کارهایی می‌کنند .
بعضی از این قتل‌ها و جنایات فقط متوجه زنان و کودکان نیستند. بلکه در بین اقشار دیگر جامعه نیز دیده می‌شوند. برای مثال به نمونه‌هایی از آنها که توسط یک مستند به نام‌ «زنگ‌های دوزخ» گزارش شده‌اند ، توجه کنید .
تامی سالی‌وان در سال 1988 در نیوجرسی در حالی که فقط 16 سال داشت به طرز وحشتناکی مادر خود را با چاقوی پیش‌آهنگی‌اش میکشد. او دو دست مادرش را قطع  و صورتش را از جمجمه جدا کرده، پس از این کار به طرز وحشیانه‌ای رگ و دست خودش را می‌برد، به شکلی که دستش از بدن جدا می‌شوند. طبق گزارش‌های پلیس او به موسیقی متال و جادوگری علاقه‌مند بوده است .
نمونه دیگر، موردی است که در فیلم مستند مایکل مور «بولینگ برای کلمباین» شاهد تصاویری از آن بوده‌ایم. در این فیلم دو جوان دبیرستانی که 16 و 17 ساله به نظر می‌رسند از کمپانی‌های اسلحه‌سازی آمریکا چند عدد اسلحه سنگین مسلسل، نارنجک و ... خریداری می‌کنند و روز بعد در مدرسه با این سلاح‌ها 12 تن از همکلاسی‌های خود را به قتل رسانده و عده زیادی را نیز مجروح می‌سازند. بعد از این جنایت، اقدام به خودکشی می‌کنند .
در ایران ما نمی‌دانیم که چه تعدادی از قتل‌های وحشیانه و مرموز که به صورت کشف‌نشده باقی مانده‌اند به دست شیطان‌پرستان صورت گرفته یا می‌گیرند. البته عموما تصور می‌شود که آنها فقط ادعای انجام چنین کارهایی را دارند و هرگز توانایی انجام آن را ندارند .
خونخواری نیز در بین علاقه‌مندان رواج دارد ولی به نسبت کمتر از خودزنی‌هاست. خونخواری در بین علاقه‌مندان شیطانپرستی در ایران یا در بین خوانندگان درخارج اصلا شایعه نبوده و واقعیت دارد .
خونخواری یکی از مراسم خاص شیطان‌پرستان است که در آن خود خون یا خون را همراه با شراب می‌نوشند. این مراسم را شیطان‌پرستان به خاطر تمسخر مراسم شام آخر حضرت مسیح انجام می‌دهند که ایشان (مسیح)‌ به قول مسیحیان در آن مراسم فرموده‌اند: از این شراب بنوشید که همانا خون من است .
همچنین در خصوص موسیقی متال می توان گفت که گرایش مذهبی در خانواده نقش مهمی را در علاقه‌مندی جوانان به این موسیقی‌ها بازی می‌کند. طرفداران این موسیقی بیشتر از خانواده‌هایی هستند که از نظر گرایشات و تعصبات مذهبی در خانواده و یا میزان آزادی عمل فرزند در خانواده دچار افراط و تفریط شده‌اند .
در بین این گروه‌ها عموما خانواده‌ها از گرایشات اعتقادی فرزندان خود اطلاعی ندارند و فقط ممکن است آشنایی بسیار ضعیفی با موسیقی مورد علاقه آنها داشته باشند .
از علل علاقمندی جوانان به این موسیقی ها می توان به جذابیت‌های رسانه‌ای آنها اشاره کرد. خشونت، سکس و در مرحله بعدی فضاهای جنسی این موسیقی‌هاست که علاقه‌مندان از طریق آن می‌توانند وارد محیط‌های پر خطر شوند و روحیه اعتراض، عصیان، گریز، انکار و ... نهفته در این موسیقی‌ها عامل بعدی به شمار می رود .