قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

سخنان آیت الله احدی درباره دیدار مقام معظم رهبری با امام زمان عج

مطلبی را به شما عرض میکنم شاید نشنیده باشید .جناب آقای صدیقی شب فاطمیه روی منبر در بیت ایشان (بیت رهبری) که آقای رییس جمهور نشسته بود،آقای هاشمی بود ، سران مملکتی بودند ، قوه قضاییه ، همه بودند.آقای صدیقی روی منبر این مطلب را گفتو آن را نتوانست تمام کند .همین که خواست تمام کند فریاد گریه جمعیت و حضار بلند شد .

دیدند این جمعیت بسوی آقا دارند حمله میکنند که به عنوان تبرک به ایشان دست بزنند .آقا را بردند و دیگر نتوانستند جمعیت را اداره کنند .

وآن مطلب این بود :

 

 من همه ساله مکه که میرفتم قبل از رفتن به مکه به محضر آیت الله بهاءالدینی میرسیدم و توصیه میخواستم از ایشان.ایشان به من توصیه هایی میکرد و من این توصیه ها را در سفر مکه عمل میکردم . بعدهم که داشتم میامدم ، یک عمامه ای یا چیزی را برای ایشان هدیه میخریدم .

این دفعه که رفتم محضر ایشان این مطلب را فرمودند :

شما وقتی که میروید مسجدالنبی از قسمت جنوب شرقی مسجد ، از آن قسمت هفت قدم میاید به جلو و قسمت بعدی را هم گفت که من نمیتوانم دقیق به شما بگویم . به خاطر اینکه ایشان این را به ودیعت پیش من گذاشت . آن وقت از دو طرف به من دستور داد

وقتی که قدم زدی آمدی جلو رسیدی به آنجا ،آنجا بنشین و این ذکر سبعه را بگو. این ذکر را که گفتی انشاءالله به حوائجت خواهی رسید .

ذکر سبعه عجیب است ، علامه حسن زاده آملی بعد از نماز صبح تا طلوع آفتاب اذکار سبعه را دارد که اینها را از آسید علی آقا قاضی گرفتند . ذکر سبعه واقعاً یک ذکریست که معجزه میکند در نفس انسان عجیب معجزه میکند .

آقای صدیقی می گوید ، عرض کردم: آقای بهاءالدینی چه وجهی دارد که من باید آنجا بنشینم و این اذکار سبعه را بگویم. چه وجهی دارد هفت قدم از آنجا قدم بزنم .

حالا همه دارند مثل شما گوش میدهند همه دارند دقت میکنند آقای صدیقی چه میخواهد بگوید .

گفت : وجهش این است که دارم به شما میگویم فقط پیش شما بماند .

وقتی که حضرت زهرا سلام الله علیها آمد برای دفاع از علی ابن ابیطالب علیه السلام بدنش خون آلود بود وقتی که آمد ، که داخل مسجد وارد نشد وقتی که برگشت دیگر توان از او رفت دیگر به گونه ای شد که میخواست ادامه راه را بدهد نتوانست ، آنجا نشست و فکر میکنم که آن مکان به خون فاطمه سلام الله علیها رسیده است . آنجا حاجتتان را بخواهید .

فریاد گریه جمعیت بلند شد

بعد آقای بهاء الدینی میگوید : این کار را انجام بده .

ایشان میگوید

من رفتم اینکار را انجام دادم حالا تو نگو آقای بهاء الدینی خودش هم نظر دارد ، نیت دارد ، یا حاجتی دارد .چون خودش مشرف نمی شود .

حالا جالب این است که حضار دارند به آقای صدیقی توجه می کنند ازاعیان شخصیتی مملکت ، و هم آقایانی که شرکت کننده بودند ، ایشان هم با ضرس قاطع دارد مطلب را می گوید.

گفت : من رفتم مدینه همین کار را انجام دادم ، بعد از این رفتم مکه دیدم از بلند گو صدا میزنند : آقای صدیقی دوباره بروند مدینه . من دوباره رفتم مدینه ، چند روزی مدینه ماندم ، وقتی برگشتم به ایران یک عمامه ای خریده بودم رفتم محضر حاج آقا ، رسیدم، تا سلام علیک کردم بدون اینکه حرفی بزنم ،

حاج آقا بهاء الدینی فرمودند:

میدانی ثمره ذکر امسال چه بود ؟

گفتم : نه

گفت : نمیدانی ثمره ذکر امسال چه بود ، نگرفتی؟

گفتم : نه

فرمود :امسال ثمره ذکر شما یکی این بود که شما دو بار آمدید مدینه،

گفتم شما مطلعید من دو بار امسال آمدم مدینه .

گفت : بله آنجائی که نشسته بودید ذکر می گفتید در آنجا با تو بودم.

این نوارش دربیت آقا هست،دم در که می فروشند ، نوار سه سال قبل فاطمیه

بعد برگشت و گفت :

ثمره دوم اینجا بود :

که تا گفت مجلس به هم پاشید اینقدرمردم به خودشان زدند وگریه کردند که آقا تشریف بردند ؛ دیدند که دیگر نمی شود جمعیت را اداره کرد .

فرمودند : ثمره دوم این بود که آن نیتی که من میخواستم ، به آن نیت رسیدم ، و آن این بود

که امسال مقام معظم رهبری به دیدارامام زمان نائل آمد .

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر گلپور پنج‌شنبه 12 آبان 1401 ساعت 00:43

سلام این عبارتی که می‌گوید من ادعی المشاهده فهو کذاب مفتر
نیاز به توضیح دارد
* قطعا بزرگانی مثل سید بن طاووس، سید بحرالعلوم، سید علی قاضی، به محضر امام زمان علیه السلام رسیده اند. پس هر کس که ادعای ملاقات کرد دروغگو نیست.

حالا باید ببینیم منظور از روایت چیست
این جمله از زبان امام زمان علیه السلام به آخرین نایب خاص گفته شده. یعنی قبل از این جمله امام به نایب خاصش می‌گویدزمان نیابت خاص به اتمام رسیده و از این پس هر کس ادعای مشاهده کند (یعنی مشاهده کند و ادعای نیابت خاص کند) دروغگوست.

برخی از کارشناسان هم اینگونه معنا کرده اند که اگر کسی ادعا کند هر وقت بخواهد و اراده کند با اختیار خودش به محضر امام میرسد، دروغگوست.....

که البته توضیح اول بهتر و قابل قبول تراست

فاسق ن صالح سه‌شنبه 31 خرداد 1401 ساعت 00:20

سلام بنده یقین دارم کسی ک نیکوکار باشد ب محضرشان می‌رسد وحتی اگر مورد اطمینان باشد این رابطه تداوم میابد حالا اگر می‌خواهید بدانید بعد ازمرگ آن کسی ک تشرف داشته چ حالی ب ما دست می‌دهد مطمئنم ک بعد از مرگ آن شخص تازه قدر آنرا می‌دانیم حال قدر واقعی ن گریه هیجانی هر که می‌خواهد باشد البته اخلاص شرط است توبه بعد از گناه شرط است وغیره

محمد م ؛ فدایی رهبرم پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 12:03

خدایا به حق حضرت زهرا سلام الله علیها این فرزند بزرگوارش حضرت امام خامنه ای را از تمامی شرورتها و دشمنان ایشان حفظ و تائید بگردان

شهرام جمعه 2 آبان 1399 ساعت 13:00

بنام خدامن سالیان درازیست شبهامثلاساعت دوشب یک ونیم شب زودتردیرترتاصبح نمازمیخوانم وازشوق خداگریه میکنم وروزم هم باقرآن خواندن مقداری سپری میکنم ولی نتوانستم حضرت راببینم ولی معتقدم امام خمینی ارتباط داشته بادعای امام خمینی فلج دست وپاخوب شدندشمامن ازبعضی افرادی که خیلی ادعادارندبپرسم دعاکن مثلااین فلج خوب شودبعدمیبینی نمیتوانندمگرشوخیه وفقط حرف زدن نیست من سالهاست به فقراکمک میکنم نمیتونم دعاکنم فلج خوب شودبرخی تشرفات توکتابی بودیافلان شخص گفته بوددرمسجدامام عسکری باامام زمان تشییع جنازه فلانی رفتیم آیت الله کشمیری فرمودهمش حرف است هرچندآیت الله کشمیری معتقده آیت الله سیدعلی قاضی باحضرت ارتباط داشته نه هرکس امام زمان فرمودکذب الوقاتون ودروایت دیگه آمده کسی ادعای مشاهده کردکسی دایم باحضرت باشه دعاش مستجابه واگردعاش مستجاب نبودمن باورنمیکنم

Pey چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 00:58

برفرض اینکه واقعیت نداشته باشه رهبری اینقدقدرت داره وبزرگ هست که احتیاجی نداره کسی بخوادداستان بسازه براش هرکی باورداره دمش گرم هرکی هم نداره به تخم چپ اسب حضرت عباس . اصلاباورنکردن شماچه چیزی روازایشون کم وزیادمیکنه اینقدخودتونوجربدیدتاسقط شید همینه که هست زنده بادخامنه ای کبیر

علی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 00:53

.

حسن سه‌شنبه 30 مهر 1398 ساعت 22:19

وقتی از اقای صدیقی صحت این مطلب رو پرسیدم فرمورداین فقط ی موردازاین دیداروتشرف بود بزرگان مامراجع ما مکررباحضرت ملاقات داشتندسوالات دینی و فقهی می پرسیدند تشرف پیداکردن جای تعجب نداره مخصوصا واسه نائب برحقش ولی فقیه ولی امرمسلمین نیست وای برما که کوریم و حضرت رونمیبینیم ودراخرعلامه دهر زمان این مردباعظمت علامه حسن زاده عاملی می فرمود:گوشتان ب دهان رهبرباشدچون ایشان گوشش ب دهان حضرت حجت است التماس دعا

Alen جمعه 20 مهر 1397 ساعت 00:53

برو خجالت بکش، میخوای با این حرفهات دکان باز کنی، اخه تا کی دنبال این مو هومات برای عده ای عوام الناس که جد در جد خرند وخرند وخر کسانی را حار کرده وچماق کذب وریا را به دستشان بدهید تا عدهای این وسط بر ظاهر خوار شوند باشد که روزی برسد و جوانان فکور این مرزو بوم ارزنی برای گفتارتان قایل نباشد البته که فعلا با پول و وعده ها عدهای چون تو وجود دارند اما برسد که دیگر نه جاه ومکان وزر و زور کار ساز بیافتد.فعلا تو باش ودنیای فانی به کام تو وکسانی که کاسه لیسشان هستی.

.... شنبه 19 خرداد 1397 ساعت 11:12

سلام علی من اتبع الهدی

مدعیان دروغگویند

دیدار امام عصر در صورت مشاهده فاش نمی شود مگر از جانب روات حدیثی که دیدار برایشان محقق شده و هدف اونها افشای مطالب علمیه دینی باشد .

امیررضا جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 00:28

دوست عزیزی که نوشتی هر که ادعای ارتباط کند دروغگوست؛ بله حرف شما صحیح؛ ولی کجای این متن گفته شد ارتباط با امام زمان انجام شده؟ گفته شده که حضرت آقای خامنه ای مشرف شدند و دیدار کردند؛ معنا و مفهوم دیدار با ارتباط کلی فرق دارد

کلب الرقیه(س) یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 01:52

به. ولله که دروغ است این. داستان

باران جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 11:56

مگر نمی دانید امام زمان فرمودند که در زمان غیبت کبری من هرکس مدعی ارتباط با من شد دروغگو است
هرکس هم امام زمان ببینه رازدار می مونه
پس لطفا اجازه ندهید با اعتقادهای زیبای شما بازی بشه
امام زمان عزیزم دلش خونه از بی عدالتی
کاش امام علی بود
کاش امام زمان می اومد

نزارید نزارید هر داستانی که به صحتش اعتماد نیست روز قیامت جوابگو باید باشید
امام علی فرمودند حق آن است که بگوئید دیدم و باطل آن است که بگوئید شنیدم

محمد جمعه 27 اسفند 1395 ساعت 22:33

عزیز برادر, چرا این کرامات برای شما دروغ است؟ اندکی از دنیا دوستی دور شو, قلبت صاف می شود. اینها بسیار ساده است.

حسین چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 13:12

بزرگترین دروغ قرن

علی دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 15:27

دروغ محض است

اسماعیل پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 01:02

خدا ناعیب امام زمان رو حفظ کنه . تا قیام مهدی

علیرضا شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 23:42 http://ithouse.blogsky.com

خانه هوشمند چیست؟

خانه‌ی هوشمند یکی از جذاب‌ترین جلوه‌های عصر ارتباطات است که تعریف ثابت و درنتیجه محدودیتی ندارد ولی می‌توان با در نظر گرفتن یک سری مشخصه‌ی کلی آن را تفسیر کرد و به آن ماهیتی ملموس و قابل‌ درک داد. با ما همراه باشید.
در یکی دو دهه‌ی گذشته صفت «هوشمند» را تقریبا در کنار همه‌چیز می‌توان دید که یکی از جالب‌ترین نمونه‌های این هم‌نشینی، به کار بردن آن به همراه واژه‌ی «خانه» است...

ادامه مطلب را در خانه فناوری بخوانید.مطالب مفید حوزه فناوری شامل اخبار،ترفند،آموزش،بازی،نرم افزار و...را در خانه فناوری بیابید.

ithouse.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد