قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

آیا حورالعین تنها برای لذّت جنسی اند؟

در اینکه حورالعین قابلیّت ارتباط جنسی را دارند ، شکّ نیست. چون در آیات به صفت باکره بودن آنها اشاره شده. امّا باید دانست که لذّت جنسی ، تنها کارویژه ی حورالعین نیست ؛ بلکه اهل بهشت ، از انس با حورالعین و گفتگو با آنها نیز لذّت می برند. لذا چه بسا زنان نیز حورالعین مؤنث داشته باشند ؛ امّا نه برای روابط جنسی ؛ بلکه برای انس گیری. چرا که به تعبیر یک روانشناس غربی ، زنان قهوه خوردن با یک مونس را به ارتباط جنسی با او ترجیح می دهند.

حقیقت نیز این است که زنان ، بیشتر دوست دارند معشوق باشند تا شریک جنسی. هنر خاصّ حورالعین نیز فقط زیبایی و شریک جنسی خوب بودن آنها نیست ، بلکه برترین هنرشان ، این است که عاشق و شیدای صاحب خود می باشند. واقع امر این است که اکثر زنان از روابط جنسی صرف ، دل خوشی ندارند ؛ بلکه معاشقه ی ضمن روابط جنسی است ، که آنها را به روابط جنسی علاقه مند می کند.لذا اگر مردی به هنگام ارتباط جنسی ، اهل معاشقه نباشد ، همسر خود را راغب به ارتباط جنسی نخواهد یافت. باز به تعبیر یک روانشناس ، زن ، معاشقه با یک مرد کوتوله و کچل و کور را ترجیح می دهد به ارتباط جنسی با یک مرد خوش تیپ و خوش قیافه ای که معاشقه نمی داند ؛ و مثل خروس ، کار آخر را همان اوّل انجام می دهد.

حاصل کلام آنکه: زنان نیز می توانند حورالعین داشته باشند ؛ و از عشق و علاقه و انس گیری آنها بهره ببرند بی آنکه با آنها ارتباط جنسی داشته باشند. همان گونه که شوهر کردن ، زنان را از داشتن دوستان جون جونی از جنس خودشان بی نیاز نمی کند.

داستانی عجیب از اربعین امسال در کربلا

خدا لعنت کنه وهابیون کور دل رو. مدت ها قبل درست روزهای بعد از اربیعین بود که خبر دار شدم درست تو روز اربعین خانمی در گوشه ای از حرم تو اون هیاهو زائرین خوبیده بوده مامورین بدون توجه به این خانم بدون کوچکترین شکی در کنارش رد میشدن که زائری میاد کنار خانم و جویایی احوالش میشه که ببینه حالش خوب یا نه که میبینه اصلا تکون نمی خوره.


چندین بار خانم رو تکون میده و میبینه که مُرده وقتی مامورین میان برای بردن جنازه متوجه میشن که به کمرش کلی بمب وصل کرده بوده و تو گوچه منتظر نشسته بوده تا خودشو منفجر کنه. وقتی جنازه خانم رو میبردن متوجه میشن در کنار جسد عقربی هست که مرده !!

تصاویر عامل حمله به ضاحیه قبل و بعد از انفجار

عصر پنجشنبه یک تروریست انتحاری در اقدامی تروریستی، یک خودرو بمب گذاری شده را در «حاره حریک» ضاحیه جنوبی بیروت، منفجر کرد و منجر به شهادت 6 تن و زخمی شدن بیش از 70 تن شد.
نام: قطیبه الساطم متولد :1994 روستای "الدار" در منطقه وادی خالد در شمال شرق لبنان
 
ادامه مطلب ...