قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

چطور می توانم کمک کنم؟

یکی از موسسات خیریه موسسه امام هادی علیه السلام (ع) است که از تاریخ 2 خرداد 1390 کار خود را به شکل رسمی آغاز کرد.نوع فعالیت موسسه مطابق اساسنامه مصوبه غیر سیاسی,غیر تجاری,غیر انتفاعی و به شماره 1025 و با شناسه ملی 10590024941 در تاریخ 2 خرداد 1390 ثبت شده است.لینک اگهی ثبت در روزنامه.



آدرس دفتر:قم خ صفاییه کوچه 23 پ 9/10
تلفن:37740789-025
شماره پیامک:50002300


 

1-تکفل اینترنتی ایتام:

از طریق فرم تکفل ایتام حمایت از یکی از  کودکان را بر عهده بگیرید.در این روش پس از  پر کردن فرم پرونده یکی از کودکان همراه نامه پیوست آن, برایتان ارسال خواهد شد.پس از تایید شما ماهیانه کودک مقرر می شود و شما متعهد می شوید در یازه زمانی مد نظر خودتان مبلغ ماهیانه کودک را پرداخت نمایید.(حداقل مبلغ در ماه اول 45 و ماههای بعدی 31 الی 35هزار تومان است و از همان ماه اول مبلغ 30 هزار تومان به کودک اهدا می شود.)هر کدام از دوستان می تواند در جریان پرداختهای سالانه کودک خود قرار بگیرد.

2-پرداخت مبالغ خیریه
شما می توانید مبالغ مد نظر خود را از طریق درگاه پرداخت خیریه واقع در ستون سمت چپ سایت(قابلیت تراکنش با تمامی کارتهای عضو شتاب را دارا می باشد) و یا شماره حساب 3449344934 بانک ملت به شماره کارت 6104337770021002 به نام خیریه مهر امام هادی(ع)  واریز نمایید و شرح مصرف آن را (مثلا برای ایتام,صدقه,نذر, اموزش و کتاب, قربانی و ....)برای ما از طریق شماره پیامک 50002300 ویافیلد مخصوص  موجود در درگاه اینترنتی سایت  اعلام دارید. در غیر این صورت مبالغ ارسالی صرف امور عام خیریه می گردد.


3-پرداخت وجوهات شرعی(خمس)
افراد می توانند از طریق موسسه وجوهات شرعی سالیانه خود را پرداخت کنند.در این روش مبلغ را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت واریز نمایید.دقت داشته باشید هنگام واریز مبلغ , نام مرجع تقلیدتان ,آدرس پستی و همچنین اینکه این مبلغ برای خمس سالانه است را ذکر نمایید.موسسه پس از وصول مبلغ شما , آن را به دفتر مرجع تقلید شما برده و اجازه مصرف بخشی از آن را برای صرف در امور موسسه و ایتام می گیرد.(و شما در صورت تمایل می توانید در جریان کامل این فرایند قرار بگیرید).همچنین قبض دفتر مرجع تقلید برای شما پست خواهد شد .برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با شماره تلفن 37740789-025و9121510429 تماس بگیرید. 
 

4-حمایت رسانه ای از موسسه:
این موضوع برای پیشرفت دایره فعالیتهای موسسه بسیار اهمیت دارد.شما می توانید به روشهای مختلف  به موسسه کمک کنید.به عنوان مثال ما به همه دوستان پیشنهاد می کنیم تا ایمیلهای موسسه را برای دوستانشان فوروارد نمایند.  همچنین اگر در شبکه های اجتماعی عضو هستند پستی نیز برای معرفی موسسه بگذارند.کسانی که دارای سایت یا وبلاگ هستند نیز می توانند از اینجا  بنرهای تبلیغاتی موسسه را دانلود و در وبگاه خود قرار دهند..


 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدهادی یکشنبه 20 بهمن 1398 ساعت 21:53

با عرض ادب واحترام سلام،اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد برعکس کار هم کم شده،
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن.
.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک سپه(5892101060896442)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمک کن
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد