قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

حمله تکفیری‌ها به حرم حضرت زینب(س)

متاسفانه امروز با خبر شدیم که حمله تروریستی تکفیریها به حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها، چهار فروند خمپاره به سمت این مکان مقدس پرتاب شده که یکی از آنها به درون صحن زنانه و دیگر به دیوار سمت صحن مردان برخورد کرده که به تخریب بخشی از گلدسته حرم نیز انجامید.

اصابت این دو خمپاره آسیب زیادی به این حرم وارد نکرده و فقط تعدادی از کاشی های از جا کنده شده‌اند. دو موشک دیگر، به خارج از حرم اصابت کرده است. بر اثر این حمله 17 زائر شیعه زخمی شدند. از این تعداد مجروح، سه نفر از خادمان و مابقی بیشتر، زنان و کودکان بوده‌اند.

نمادی از فراماسونری در قالب نماز

نمادگرایی یکی از شاخصه اصلی فراماسون هاست که شاید در بیشتر کارها و فعالیت های خودشان نمادگرایی را انجام میدهند.
نمونه ای از این نمادها آبلیسک – دست شیطان یا دست شاخدار – گونیا و پرگار – عدد ۶۶۶ – عدد ۱۳ و چشم جهان بین … میباشد. یکی از نمادهایی که در فراماسونری بسیار کاربرد دارد نماد چشم جهان بین است که به صورت یک چشم می باشد این نماد مربوط به یکی از خدایان مصر باستان می باشد.

ترانه مرگ بر آمریکا با صدای حامد زمانی + دانلود

ترانه مرگ بر آمریکا با صدای حامد زمانی از طرف دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی منتشر شد.

شاعر این اثر که به مناسبت روز ۱۳ آبان تهیه شده است، محمدمهدی سیار و خواننده و آهنگساز حامد زمانی است و تنظیم آن را امید رهبران و میکس و مستر را رضا پوررضوی انجام داده است.
همچنین اثر دیگری در همین موضوع با عنوان پایان شیطان با صدای دکتر اسفندیار قره باغی از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تولید شده است که در روز یکشنبه در شهر تبریز رونمایی می‌شود.


 

ادامه مطلب ...

خواب پیامبر(ص)درباره ایرانیان چه بود؟

صبحگاه روزی پیامبر اکرم(ص) در حالی که در میان یارانشان نشسته بودند فرمودند:
شب گذشته، خواب دیدم که در مسیر صاف و همواری حرکت می‌کنم. پشت سر من هم دو دسته گوسفند سیاه و سفید در حرکتند، در طول مسیر گوسفندان سیاه کم کم پراکنده و کم و کمتر شدند، اما گوسفندان سفید همچنان به حرکت خود پشت سر من ادامه می‌دادند تا آنجا که دیگر هیچ گوسفند سیاهی نماند و تنها گوسفندان سفید به همراه من باقی ماندند، گمان می‌کنید که تعبیر این خواب چیست؟

یکی از حاضران مجلس نیز تعبیر کرد که: یا رسول‌الله! گوسفندان سیاه اعراب هستند که اندک اندک از کنار شما متفرق می‌شوند و گوسفندان سفید اشاره به ایرانیان دارد که همراه شما خواهند ماند و یاران شما خواهند بود.
در این حال، جبرائیل نازل شد و خدمت پیامبر اکرم(ص) عرض کرد: خداوند بر شما سلام می‌فرستد و می‌فرماید: تعبیر خواب شما همین است،‌ عرب‌ها از اطراف اسلام پراکنده می‌شوند و ایرانیان برای حفظ آن باقی می‌مانند.

چطور می توانم کمک کنم؟

یکی از موسسات خیریه موسسه امام هادی علیه السلام (ع) است که از تاریخ 2 خرداد 1390 کار خود را به شکل رسمی آغاز کرد.نوع فعالیت موسسه مطابق اساسنامه مصوبه غیر سیاسی,غیر تجاری,غیر انتفاعی و به شماره 1025 و با شناسه ملی 10590024941 در تاریخ 2 خرداد 1390 ثبت شده است.لینک اگهی ثبت در روزنامه.



آدرس دفتر:قم خ صفاییه کوچه 23 پ 9/10
تلفن:37740789-025
شماره پیامک:50002300


 

ادامه مطلب ...

با نصب این افزونه تمامی سایت ها را به زبان فارسی باز کنید + آموزش

با نصب این افزونه فایرفاکس کاربران میتوانند تمامی سایت ها را به زبان فارسی مشاهده نمایند.برای نصب این افزونه لطفا به آموزش نصب توجه کنند.
راهنمای نصب: 
بعد از کلیک بر روی دکمه Add to Firefox پنجره مجوز برای نصب نمایش داده می شود:

yjc


yjc

با کلیک بر روی دکمه Allow بعد از چند ثانیه پنجره نصب فعال می شود.


ادامه مطلب ...

خانه کعبه را سه بعدی زیارت کنید +دانلود

بر اساس روایات اسلامی، کعبه را ابتدا آدم ساخت و سپس ابراهیم به کمک پسرش اسماعیل تعمیر و بازسازی کرد. کعبه در زمان محمد و قبل از بعثت، به دست قریش و با همکاری حضرت محمد(ص)، بر اساس بنای اولیه ابراهیم(ع) ، دوباره بازسازی شد.خداوند کعبه و اطراف آن را حرم قرار داده است؛ یعنی مقدس شمرده و ارتکاب گناه و قتل و شکار و تجاوز به جان و مال مردم و جنگ و دزدی و راهزنی و... را در آن جایز ندانسته‌است.
واقعه مهمی که در دوران عبدالمطلب، سرپرست و تولیت کعبه، رخ داد، نجات معجزه آسای آن از ویرانی به دست سپاه ابرهه و اصحاب فیل بود.. مقارن با ظهور اسلام، صدها بت فلزی و چوبی و سفالی در شکل‌های گوناگون در داخل و بیرون و بر روی دیوارها و سقف کعبه بود، اما در روز فتح مکه که در رمضان سال هشتم هجری رخ داد، حضرت محمد(ص) وارد کعبه شد و همه بت‌ها را از بین برد.

از قابلیت های انحصاری این تصاویر می توان به موارد زیر اشاره کرد :


ادامه مطلب ...