قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

اطلاعیه

حاج شیخ مهدی دانشمندبه مناسب سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع) مراسم سخنرانی و مداحی به مدت 5 شب بزگزار میشود.


سخنران: حاج شیخ مهدی دانشمند
با مرثیه سرایی مداحان اهل بیت
زمان: 9 الی 13 مهر ماه (5 شب)
ساعت برگزاری مراسم: 9 شب
مکان: حسینیه عاشقان ثارالله اهواز
بانی: موسسه خیریه حضرت جوادالائمه

نظرات 2 + ارسال نظر
نوشا دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 09:20

سلام نمی دونستم حاج آقا شریف آوردن این چند ساله زیاد به اهواز میان فکر کنم به خاطر فعالیتی که هالبیون دارن تو اهواز انجام میدن سععی می کنه به اهواز زیادتر بره

رها دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 08:56 http://asemooni1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

سلام به روی چشم حتما به شما سری میزنیم احتیاج به تبادل لینک نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد