قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

برای خرید الکترونیک امن این نرم افزار را نصب کنید

BitDefender Internet Security 2013 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی برای بانکداری الکترونیکی و خرید الکترونیک امن، امنیت آنلاین برای کودکان و نوجوانان، حفاظت از حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی و … می باشد.

کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحاً در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و … قرار گرفته که برای حل مشکل فوق این دسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وبگردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وبگردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.


یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و … رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و … ایجاد می نماید. در واقع این نرم افزار یک آنتی ویروس، ضد اسپم، ضد فیشینگ، دیوار آتش، کنترل والدین و … است که امنیت ارتباط شما با اینترنت را سبب می شود.  برای دانلود کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد