قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

چرا وهابیون قبر پیامبر را تخریب نمی کنند؟!

حجة الإسلام و المسلمین با ارسال مطلبی به بررسی چرایی عدم تخریب قبر پیامبر اکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم توسط وهابیون پرداخته است.
وی در این مطلب می نویسد: شاید برای هرکسی از شیعیان تاکنون این سوال پیش آمده که وهابیون که به این شدت با قبر و زیارت مخالفت دارند و قبور ائمه و امام زادگان و اصحاب را تخریب کرده اند، پس چرا قبر پیامبر را تخریب نکرده اند؟

اگر قبر شرک است قبر پیامبر هم شرک است و اگر شرک نیست پس چرا بقیه را خراب کرده اند؟ نکند که اینان برای واقعا برای پیامبر احترام خاص و ویژه ای قائل هستند؟
جواب این سوال را فقط با یک عکس در می یابیم. وهابیون که امروزه ننگ دامان اسلام شده اند و بنام اسلام همه را از اسلام متنفر کرده اند، به شدت ادعا دارند که برای پیامبر ارزش قائلند، اما هر انکس که اندک آشنایی با افکار و اعتقادات آنان داشته باشد به خوبی می داند که این سخن ادعایی بیش نیست و اتفاقا قضیه کاملا بر عکس است، یعنی پیامبر در نگاه وهابیت هیچ ارزش خاصی ندارد!


اما اینکه چرا قبر ایشان را تخریب نکرده اند؟ شاید این سوال برای عده  زیادی از شیعیان و بقیه مسلمین پیش آمده باشد.
جواب این سوال در این تصویر نهفته است: با دقت به این تابلو بنگرید. این تابلو بر روی دیوار قبرستان شهدای فخ در مکه نصب شده، قبرستانی که هیچ ارزش و اعتبار خاصی برای وهابیت ندارد اما آن را تخریب نکرده اند!
هم اکنون این قبرستان در شهر مکه موجود است و مسلمانان و ایرانیان به راحتی به آنجا می روند، و برای همه این سوال مطرح می شود که چرا آن را تخریب نکرده اند؟ جواب این سوال در همین تابلو نهفته است و آن اینکه: این قبرستان تخریب نشده چون احتمالا قبر عبدالله بن عمر در این جاست!

تازه آنهم قبر احتمالی و شماره ۲ نه اینکه قطعا همین باشد و طبق برخی نقل ها قبر او در منطقه محصب – که امروزه جزء شهر مکه است – قرار دارد.
حال خود قضاوت کنید، وقتی بخاطر قبر شماره دو و احتمالی عبدالله بن عمر، یک قبرستان تخریب نمی شود، به نظرتان دلیل اینکه وهابیون قبر پیامبر را تخریب نکرده اند چیست؟ آیا دلیل این است که ایشان پیامبر هستند یا دلیل این مسأله دو قبر موجود در کنار پیامبر است؟!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد