قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

سید مجتبی خامنه ای زیر خمپاره های جنگ نرم

حجت الاسلام بجانی در جلسه هم اندیشی جوانان حزب اللهی در پاسخ به سئوالی در مورد فرزند دوم مقام معظم رهبری ،با انتقاد از کوتاهی خواص گفت: هجمه به آقا مجتبی فقط برای ضربه زدن به ولایت است. بنده از سه ماه قبل در سخنانم هشدار دادم ولی رسانه هایی هم که حتی سخنان حقیر را گاها منتشر می کردند سانسور کردند . دشمنان برای از پای در آوردن خیالی خود می خواهند ایشان (سید مجتبی ) را در زیر خمپاره های جنگ و نرم قطعه قطعه کنند.
جریان خبیث انحرافی نیز آغاز گر این مرحله از فتنه است. سال 88 نام مجتبی در بخشی از فتنه ها برای هجمه مورد تخریب قرار می گرفت اما در این فتنه که از بهارش پیداست در تیررس هجمه های ناجوانمردانه قرار داده اند.
من نمی دانم چرا برخی از بزرگان ساکتند؟ این خود بخشی از فتنه 92 است اول فتنه با این همه از ساکتین فتنه؟ آیا باید خود سید یا حضرت آقا چیزی بگویند؟
دشمن توپخانه خود را دقیقا متوجه سید مجتبی خامنه ای کرده است. صدای آمریکا، بی بی سی ، من و تو ، منافقین و دهها شبکه ماهواره ای دیگر خمپاره اندازها و توپخانه هایشان ایشان را می زنند و ما نظاره گریم؟ آنان آنقدر حرفه ای عمل کرده اند که برخی ها نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند.
بجانی در پاسخ به اینکه فرزندان مقام معظم رهبری در امور دخالتی دارند یانه گفت: چنانچه می گویند اینان هیچ دخالتی ندارند و چنین است ولی بنده می گویم که یاری ولایت آیا عیبی دارد؟ اینان هم یک بسیجی است خودش هم رزمنده بسیجی .


آیا ایشان حق ندارند حتی به اندازه ما حزب اللهی ها و بسیجیان نگران نظام و انقلاب باشند؟ مردم اتفاقا از پسری راضی هستند که پدرش را در راه حق یاری کند. مخصوصا آذربایجانی ها عاشق پسران غیرتمندند. حضرت ابوالفضل چرا در آذربایجان محبوبیت خاصی دارد چون غیرتش و جوانمردی اش زبانزد عام و خاص است. چرا جناب علی اکبر محبوبیت تاریخی دارد؟ چون تا آخرین لحظه در رکاب پدر که امام مسلمین بود جهاد کرد و شهید شد. اما زمانی که یاران امام شهید شدند و نوبت به جوانان بنی هاشم رسیده بود. ما ها که نمرده ایم و زنده ایم چرا دشمن به دنبال قطعه قطعه کردن فرزندان ولی امر مسلمین است؟ این توطئه ایست که برخی پدرهای حاضر در جریان نفاق کلید آن را زده اند. همان آقا زاده ای که برای فتنه انگیزی با قرار وثیقه آنچنانی کنار پدرش است تا به همراه پدر سر حسین را به دجال جهانی تحویل دهد . همانهایی که به این انقلاب خیانت کردند و می خواهند برای انتخابات باز برگردند نیاز دارند تا امام ما را تخریب کنند . امام خامنه ای را که مردم بهتر از ایشان می شناسند و سخنانشان در تخریب امام خودشان را تخریب می کند، پس چاره ای ندارند تا پاره تن امام را تخریب کنند. چون مردم با این چهره مهذب و علمی آشنا نیستند پس تا مردم آشنا شوند شاید برخی ها تحت تاثیر قرار گیرنذ؟
بجانی ادامه داد: دشمن خود شروع کرده است من از رسانه ها و شخصیتها انتظار دارم تا مردم را تبیین گری کرده و چهره واقعی ایشان را برای مردم نشان دهند . اما بنده بعنوان یک طلبه و عضوی از جامعه حزب اللهی به راس جریان نفاق هشدار می دهم که ما نیز با تطبیق و مقایسه رسانه ای فرزندان آقا با آقا زاده جریان نفاق پشت پرده این تخریب ها را افشا خواهیم کرد. و این امر اتفاقا در تحکیم اتحاد نقش یسزایی دارد و منافی آرامش و وحدت نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد