قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

"اپل" قرآن را تحریف کرد

در خبرها آمده است که نسخه‌ای از قرآن بر روی فروشگاه برنامه‌های اپل با نام جامعه احمدیه قادیانیه عرضه شده است. اما محتوای این نرم افزار نادرست و گمراه کننده بوده و با آموزه های قرآن کریم و احادیث در تضاد است.
نام این برنامه عبارتست از "The Holy Quran, Arabic text and English translation". که به وضوح در نام برنامه‌های شرکت اپل آورده شده است.
فرقه ضاله احمدیه نام فرقه‌ای است که پیرو میرزا غلام احمد می‌باشند. احمدیان او را "موعود" می‌دانند و از دستورات وی پیروی می‌کنند.بسیاری فرقه احمدیه از این پدیده به عنوان "قادیانیزم"، که نشات گرفته از محل تولد میرزا غلام احمد و فرقه احمدی است، یاد می‌کنند.
با توجه به مهاجرت بسیاری از طرفداران این فرقه به اروپا، آمریکا، کانادا و چند کشور آفریقایی از جمله تانزانیا می‌توان طرفداران جماعت احمدیه را در حدود ۷ الی ۱۰ میلیون نفر تخمین زد.
هم اینک مرکز این جمعیت این فرقه انحرافی در کشور انگلستان قرار دارد و امروزه پنجمین خلیفه جماعت احمدیه در شهر لندن زندگی می‌کند. طرفداران فرقه ضاله احمدیه در ۲ شهر رابوئا در پاکستان و قادیان در هندوستان اکثریت مطلق را دارند.
بعد از مرگ میرزا غلام احمد، که خود را عیسی مسیح دوباره ظهور کرده و مهدی مسلمانان می‌خواند، پس از مدتی طرفداران وی بر سر چگونگی ادامه نهضت به دو دسته کاملاً متضاد تقسیم شدند که این دو دسته متشکل از حرکت احمدیه لاهور و جماعت مسلمین احمدیه بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد