قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

اتفاقی عجیب در یک آرایشگاه زنانه در تهران

چند روز پیش زنی جوان با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ تهران علیه یک زن آرایشگر به اتهام سرقت انگشتر طلای میلیونی‌اش شکایت کرد.
شاکی به بازپرس پرونده گفت: من و خواهرم به آرایشگاه زنانه نزدیک خانه‌مان رفتیم. خواستیم کیف‌هایمان را در کمد بگذاریم که زن آرایشگر با ادعای این‌که به دلیل رفت‌وآمد مشتریان ممکن است اموالمان گم شود، کیف‌ها را از ما گرفت و در کمد دیگری قرار داد.
سرقت پول و انگشتر میلیونی دو خواهر در آرایشگاهی زنانه در شمال‌غرب تهران، زن آرایشگر را به دادسرا کشاند.
شاکی اضافه کرد: یک ساعت بعد وقتی من و خواهرم قصد بازگشت به خانه‌مان را داشتیم، به زن آرایشگر گفتیم کیف‌هایمان را تحویل دهد که او ادعا کرد کیفی تحویلش نداده‌ایم. وقتی به گفته‌هایمان توجهی نکرد، با پلیس تماس گرفتیم.
وی یادآور شد: دقایقی بعد با حضور ماموران انتظامی در آرایشگاه، آنها از زن آرایشگر تحقیق کردند و وی دوباره گفته‌های خود را تکرار و این بار ادعا کرد ممکن است این دو فراموش کرده و کیف‌هایشان را در یکی دیگر از اتاق‌های آرایشگاه گذاشته باشند و بهتر است آنجا را هم بررسی کنید.
شاکی گفت: در این موقع، همراه ماموران انتظامی آن اتاق را بررسی کردیم و کیف‌ها را آنجا یافتیم. این در حالی بود که از کیف خواهرم پول‌هایش و از کیف من انگشتر طلای سه میلیون تومانی‌ام سرقت شده بود.
در پی این شکایت، پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و زن آرایشگر احضار شد.
زن آرایشگر در بازجویی مقدماتی ادعا کرد، نمی‌داند چه کسی اموال شاکیان را دزدیده و علاوه بر آن روز حادثه، کیف‌هایشان را تحویل نگرفته و خود شاکیان کیف‌ها را در اتاق دیگری قرار داده‌اند.
بنابراین گزارش، در پی سرقت مرموز اموال این دو زن از آرایشگاه زنانه و انکار زن آرایشگر به سرقت اموال آنها، تحقیقات تکمیلی در این ارتباط ادامه دارد.

منبع : شنیده ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد