قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه
قفسه

قفسه

پایگاه فرهنگی مذهبی قفسه

حمایت رسانه های غرب از بازیگر مستهجن ایران+عکس

حمایت رسانه های غرب از بازیگر مستهجن ایران+عکس http://ghafase.blogsky.comآنا: بازیگر مستهجن و مبتذل سینمای ایران که مدتی قبل به دلیل همکاری با سران فتنه از ایران به پاریس فرار کرد بعد از اقامت در این کشور به عنوان گزارشگر بخش بی بی سی فارسی مشغول به فعالیت شد.
زهرا امیر ابراهمی بازیگر جنجالی سینمای ایران که همه از چهره دوگانه وی خبر دارند بعد از ترک ایران به کشور پاریس مهاجرت کرد و خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که وی درخواست پناهندگی در این کشور نموده است.
از طرفی بعد از مذاکرات بسیار، مسئولین شبکه بی بی سی فارسی موفق شدند وی را به عنوان گزارشگر این شبکه در فرانسه به کار گمارند البته این سناریو ی از پیش تعریف شده در حالی اتفاق افتاد که امیر ابراهیمی قبل از استخدام در یک مصاحبه با فرناز قاضی زاده مجری معلوم الحال بی بی سی علت ترک ایران را بازگو کرد و در همین جا بود که وی منکر همه اعترافات خود در خصوص پخش فیلم جنجالی و مستهجنی که تا سال ها در تلفن های عموم مردم رواج داشت گردید.
امیرابراهیمی در این رابطه به بی بی سی فارسی گفت:‌ فیلم مذکور متعلق به من نبوده و برخی ها با برنامه ریزی قبلی در صدد تخریب شخصیت من بوده اند که البته به خواسته خود نیز رسیدند اما ممکن است آنها اکنون پشیمان شده باشند.
اظهارات دو پهلوی این بازیگر مبتذل و سابق سینمای ایران در حالی عنوان شد که وی پیش از این در ایران به رسانه های داخلی همه اخبار پیرامون فیلم منتشر شده از خود را تایید کرد و حتی عنوان کرده بود با فرد مذکور قرار بوده ازدواج نماید حال آنکه وی به محض خروج از کشور رنگ عوض کرده و در ظاهری جدید منکر تمام اتفاقات رخ داده شده نشان از تناقض گویی های وی دارد و جالب تر اینکه امیر ابراهیمی درپایان صحبت هایش عنوان کرده شاید کسانی که او را تخریب شخصیت کردند اکنون پیشیمان باشند که این اظهار نظر مغایر با بحث شایعه سازی فیلم مذکور است.

ادامه مطلب ...

خبر فوری: تب کشنده و خطرناک کنگو در مشهد، گوشت های آلوده

خبر فوری: تب کشنده و خطرناک کنگو در مشهد، گوشت های آلوده http://ghafase.blogsky.comبه گزارش مجله پزشکی دکتر سلام در رابطه با تب کنگو: این بیماری خطری جدی برای ایران و دیگر کشورها است.
جدیدترین خبرهایی که توسط سایت دکتر سلام جمع آوری شده به این شرح می باشد: تب کنگو بیماری است بسیار خطرناک و کشنده که از طریق گوشت های آلوده توزیع شده در مشهد وارد شده است. که در ابتدا با تب شروع و دارای علائمی چون: تب، سر درد، بی حالی، کبودی بدن و خونریزی گوش، چشم و بینی است.
به گزارش دکتر سلام تا اطلاع ثانوی از خرید و مصرف گوشت، جگر، غذاهای گوشتی و فست فودی جدا پرهیز کنید. تا کنون چند نفر در بیمارستان امام رضا مشهد بر اثر این بیماری فوت شدند.
پیشگیری و نکاتی که باید در مورد تب کنگو بدانید
1. از خرید گوشت تا یک ماه آینده که اطلاع رسانی شود خودداری فرمایید.
2. از خوردن غذاهای گوشتی در بازار تا اطلاع ثانوی خودداری فرمایید.
3. شیر را قبل از مصرف جوشانده و سپس میل بفرمایید.
4. تا حد امکان از غذاهای فست فودی و رستوران ها مصرف نکنید.
سعی کنید همیشه دست هایتان را تمیز نگه دارید و حتما قبل از خوردن، دست هایتان را با صابون کامل بشویید.
5. به دلیل نخوردن گوشت و مواد پروتئینی، بدن شما نیاز به پروتئین دارد، به همین خاطر حبوبات مصرف کنید تا دچار کمبود پروتئین نشوید.

کلمات کلیدی:
تب کشنده ، تب خطرناک ، تب کنگو ، بیماری خطرناک ، شیوع بیماری در ایران ، بیماری جدی ، جدیدترین خبرها ، بیماری خطرناک و کشنده ، گوشت آلوده ، بیماری در مشهد ،  سر درد، بی حالی، کبودی بدن ، خونریزی گوش ، غذاهای گوشتی آلوده ، گوشت های آلوده در بازار

شکست نیروی هوایی ایران توسط امارات بیش از 3 هفته طول نمی کشد!

شکست نیروی هوایی ایران توسط امارات بیش از 3 هفته طول نمی کشد! http://ghafase.blogsky.comبه گزارش بی باک، سایت باراک اوباما (Barack Obama) شنبه24 اردیبهشت 13 May نوشت: در چند روز گذشته گزارشی در خصوص توانایی های نیروی هوایی امارات توسط یک کارشناس نظامی در رسانه های عرب زبان منتشر شده که بازتاب های زیادی داشته است.
نویسنده این گزارش" خیرالله محمد ساجر الدلیمی" نام دارد که خود را دارنده ی دکترای علوم نظامی از اکادمی نظامی کره شمالی معرفی کرده است. گزیده ای از این گزارش که بیشتر به خواب و رویای شیخ نشینان امارات می ماند، در پی می آید: نیروی هوایی امارات از نظر هواپیماهای جنگی، مهارت خلبانان، تعداد جنگنده، آموزش ، موشک و بمب های هوشمند بسیار پیشرفته است امارات همچنین رادارهای بسیار مدرن و سیستم دفاعی موشکی بسیار پیشرفته ای دارد. نیروی هوایی امارات از نظر فنی و کارآمدی نسبت به نیروی هوایی ایران 100 درصد برتر است.
با توجه به این موضوع من مطئمن هستم که نیروهای هوایی امارات متحده عربی قادر به نابودی کامل نیروهای هوایی ایران در جنگ هوایی است. شکست نیروی هوایی ایران توسط امارات بیش از 3 هفته طول نمی کشد. امارات می تواند در روز 150 تا 200 مرتبه در آسمان تهران و دیگر شهرهای ایران حضور پیدا کند و حملات خود را انجام دهد. نیروی هوایی امارات به حدی قوی است که می تواند نیرو هوایی مصر را شکست دهد و از نظر قدرت و توانایی در منطقه پس از اسرائیل قرار می گیرد.
امارات جنگنده هایی دارد که در وضعیت های مختلف هوا قادر به پرواز و انجام عملیات هستند.
دولت امارات توانایی انجام حمله ای جسورانه به ایران و متعاقبا نابودی ارتش ایران را در هوا و دریا دارد. ایران کشوری شرور! است و ثابت کرده که نسبت به اسرائیل خطرناک تر است. ایرانی ها تصور می کنند که دول خلیج فارس، بیابان هایی هستند که پر از شتر است. این در حالی است که رهبران دول خلیج فارس به دنبال ساخت و پیشرفت کشورشان هستند.

کلمات کلیدی:
نیروی هوایی ایران ، شکست نیروی هوای ، قدرت نیروی هوایی ایران ، توانایی های نیروی هوایی امارات ، خیرالله محمد ساجر الدلیمی ، هواپیماهای جنگی امارات ، هواپیماهای جنگی ایران ، تعداد جنگنده امارات ، موشک و بمب های هوشمند بسیار پیشرفته امارات ، حمله نیروی هوایی امارت متحده عربی

دانلود کتاب شیطان در کمین گاه با فرمت HTML

دانلود کتاب شیطان در کمین گاه http://ghafase.blogsky.comدر زمانى که به فرموده امام امت، خمینى کبیر و رهبر بزرگ انقلاب این زلاله نبوت: شیطان بزرگ آمریکا، شرق و غرب، شیاطین بزرگ و کوچک، هم پیمانان آنان سردم داران شرک و کفر سران مرتجع منطقه، منافقان کور دل و از خدا بى خبر، همه علیه اسلام و مسلمین کمر بسته و دشمنان دیروز، دوستان و متحدان امروز شده اند. اگر بخواهیم به درستى خداشناس و یکتاپرست باشیم چاره اى نیست جز شناخت ضد خدا.
روایتى که فرمود: تعرف الاشیاء باضدادها بدین معنا است که هر چیزى را باید با ضد آن شناخت؛ یعنى تا ضد نباشد چیزى به خوبى شناخته نمى شود؛ مانند شب که ضد روز، ظلمت ضد روشنایى، فقر و گرسنگى و بى چیزى ضد غنا و سیرى و ثروت، مریضى ضد سلامت، ناامنى و هرج و مرج ضد امنیت، سرما ضد گرما، جهالت و نادانى ضد علم و دانایى، بى عقلى ضد عقل است: که اگر این اضداد نباشند ارزش روز، روشنایى، ثروت، سلامت ، علم و عقل درست به دست نمى آید.
از همین رو خداشناسى انسان ، کامل نمى شود مرگ این که انسان، شیطان شناس هم باشد. هر چه انسان شیطان شناسى اش بیشتر باشد، مکر و خدعه هاى شیطان، قسم دروغ خوردن، وسوسه ها، فتنه ها، حیله ها، وعده هاى دروغ دادن ، دل سوزى بى جا و هزاران هزار نیرنگ شیطان را مى شناسد و دیگر دنبال او نیم رود و گول وسوسه هاى زودگذر او را نمى خورد و مى داند که دشمن هر که باشد، دشمن است. دشمن ناامید از همه چیز، و رانده شده اى مانند شیطان هیچ وقت به راه نمى آید و آشتى نیم کند، وقتى شخص دنبال او نرفت خواه ناخواه دنبال خدا خواهد رفت. پس ‍ نیمى از خداشناسى، شیطان شناسى است. کوتاه سخن این که، نوشتار کتاب پیش ‍ روى شما مربوط به شیطان و شیطان صفتان مى باشد. امید که خوانندگان عزیز و محترم او را به خوبى بشناسند تا در نتیجه، خدا را بهتر بشناسند.

ادامه مطلب ...

کاسبی جدیدفیس‌ بوک ازجیب کاربران

کاسبی جدیدفیس‌ بوک ازجیب کاربران http://ghafase.blogsky.comبه گزارش فارس به نقل از دیجیتال ترندز، فیس بوک در حال تست سیستمی است که به کاربران امکان می دهد به روزرسانی وضعیت خود را به گونه ای انجام دهند که در معرض دید عده بیشتری از کاربران قرار بگیرد. البته دسترسی به این خدمات با پرداخت پول ممکن است.
فیس بوک در حال حاضر در حال آزمایش این خدمات در کشور نیوزلند است و هنوز مشخص نیست این سرویس چه زمانی به دیگر کاربران ارائه می شود. تلاش فیس بوک برای کسب درآمد مستقیم از خدماتش در حالی صورت می گیرد که این شرکت از طریق تبلیغات و همکاری با شرکت ها و سازمان های مختلف از درآمد میلیاردی برخوردار است.
کارشناسان معتقدند این اقدام فیس بوک که ظاهرا با هدف کمک به کاربران برای در معرض دید قرار گرفتن به صورت گسترده تر صورت می گیرد، ممکن است باعث تشدید رقابت کاربران در این زمینه و افزایش درآمد فیس بوک شود. علاوه بر این ممکن است دیگر شبکه های اجتماعی هم با هدف کسب سود بیشتر از فیس بوک تقلید کنند و بخواهند بدین شیوه کسب درآمد کنند.
در حال حاضر هزینه استفاده از این خدمات از 0.40 تا 2 دلار در نوسان است و ممکن است به روزرسانی های وضعیت که بدین شکل انجام می شود با رنگ دیگری متمایز شده تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

هدیه ی روز مادر

هدیه ی روز مادر http://ghafase.blogsky.comپسر مرضیه، کلاس اول راهنمایی است. درسش خوب است و برای انجام تکالیفش به کمک کسی احتیاج ندارد. هر روز از مدرسه که برمی گردد، ناهارش را گرم می کند و تا موقعی که مامان و بابا از سر کار به خانه برگردند، همه ی مشق هایش را می نویسد. بعد چرتی می زند و وقتی بیدار شد، می بیند که مامانش مرضیه از سر کار برگشته.
 مرضیه در یک مهدکودک کار می کند. مربّی سنّ خاصی نیست. برای همه ی بچه ها قصه می گوید، تا ساعت سه عصر کارش تمام می شود و به خانه که می رسد ساعت حدود چهار است. پسرش از خواب بیدار می شود و می رود سر نقاشی کشیدن. همسر مرضیه ساعت شش و هفت عصر که به خانه می آید نقاشی کشیدن پسر هم تمام شده است. همه چیز در خانه ی مرضیه منظم است. همه وظیفه یشان را می شناسند. همه با هم مهربان هستند. همه همدیگر را درک می کنند، به هم احترام می گذارند. به حرف های هم و به نظرات هم.

پسر مرضیه مثل آدم بزرگ هاست، ولی ادای آدم بزرگ ها را درنمی آورد. کارهای یک تازه نوجوان عاقل را می کند، ولی بازی های بچگانه را بلد نیست. مرضیه و شوهرش یادشان نمی آید، آخرین باری که پسرشان بازی کرده کی بوده. با هم سن و سال هایش قایم موشک و تفنگ بازی نمی کند. توپ بازی نمی کند. اهل وسطی و گانیه و لی لی نیست، حتی در مدرسه فوتبال بازی نمی کند. همه ی این ها به این معنی نیست که تنبل و بی تحرک است.

طناب می زند، بارفیکس می رود شنا می رود و می دود. پدرش می خواست برایش تخته پرس و دمبل و هالتر بخرد، اما پسر مرضیه دوست نداشت. می گفت وزنه زدن، خلاقیت ندارد. معتقد بود که در طناب زدن و دویدن خلاقیت بیشتری هست. پسر مرضیه درسش را خوب می خواند، تلویزیون نگاه نمی کند. به موقع می خوابد و صبح زود بیدار می شود. در مدرسه همه از او راضی اند . نقاشی می کشد و مجسمه می سازد. پسر مرضیه مثل آدم بزرگ هاست، ولی ادای آدم بزرگ ها را درنمی آورد. کارهای یک تازه نوجوان عاقل را می کند، ولی بازی های بچگانه را بلد نیست. با این که مثبت ترین دانش آموز مدرسه اش هست ولی هیچ کدام از بچه های نااهل و بی مزه ی کلاس و مدرسه، جرأت ندارند چیزی به او بگویند. نه شوخی، نه متلکی، نه تهدیدی.

ادامه مطلب ...

خوش‌حجابی به جای بدحجابی

خوش‌حجابی به جای بدحجابی http://ghafase.blogsky.comمدیر مؤسسه ریحانة‌النبی(س) از برگزاری طرح تثبیت حجاب با عنوان طرح «خوش حجابی» در شهرهای مختلف کشور خبر داد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ابراهیم‌پور با اشاره به برنامه‌های مؤسسه ریحانة‌النبی(س) اظهار کرد: فعالیت‌های این مؤسسه در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب در سطح کشور در حال انجام است.
مدیر مؤسسه ریحانة‌النبی(س) گفت: با اجرای فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پیگیر در سطح کشور، در سطح دانش‌آموزی با رشد 50 درصدی نوجوانان کشور در این زمینه مواجه بوده‌ایم و استقبال آنان به حجاب برتر به مراتب نسبت به گذشته ارتقا یافته است، حتی خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آنان نیز از این مسئله بسیار خرسند بوده‌اند که این رضایت در بازخوردهای گزارشی و برخوردهای آنان با این مسائل به خصوص در ارتباطات با مدارس دریافت شده است.
وی گفت: خوشبختانه طرح‌های بسیار خوبی از سوی این مؤسسه در سطح کشور در حال اجراست که از آن جمله می‌توان به اجرای طرح حافظان حجاب در سطح کشور اشاره کرد که این طرح در راستای ایجاد حرکتی هماهنگ در بین دختران جوان و محجبه در سطح کشور به منظور در معرض قرار دادن این ویژگی بزرگ است که یکی از آنها در قالب طرح راهپیمایی نمادین حافظان حجاب در هفت شهر کشور در ماه جاری اجرا شد.
حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که این مرکز، پیگیری آن را به عهده داشته است اجرای طرح ویژه «چادرگذاری» در سطح کشور است که در این برنامه آیین چادرگذاری افرادی که حجاب برتر را برای خود برگزیده‌اند در یک برنامه مفصل و معظم شرکت می‌کنند تا نشان دهند که چنین انتخابی، چه نقشی در سعادت و زندگی دنیوی و اخروی آنان خواهد داشت. استقبال بسیار خوبی از این طرح توسط مردم و خانواده‌ها به عمل آمده است.

ادامه مطلب ...

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سال ۱۳۶۳با شماره ثبت ۲۸۱۱ با هدف ارائه خدمات آموزشی و حمایتی به معلولین جسمی حرکتی جهت اتکاء بیشتر به خویشتن و حضور موثر و فعال در اجتماع به عنوان یک سازمان غیر دولتی (NGO) تاسیس شد.
مجتمع رعد آموزش را بعنوان ابزاری موثر و مفید سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده و معتقد است، برای ارتقاء توانائیهای توان یابان هیچ راهکاری بهتر از آموزش نمی باشد. در پس از طی ربع قرن فعالیت مستمر در مجتمع رعد، بیشترین بودجه، وقت و انرژی صرف ارائه آموزش با کیفیت و کمیت مناسب به توان یابان شده است. در کنار آموزش و مشاوره شغلی و کار یابی، خدمات توان بخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و مشاوره نیز به کارآموزان ارائه می شود . همچنین واحد مددکاری در جهت حل مشکلات توان یابان فعالیت می نماید.
مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد http://ghafase.blogsky.com
ساختمان فعلی مجتمع با امکانات رفاهی ویژه هر گونه معلولیت های جسمی حرکتی طراحی گردیده است و دارای زیربنا ۴۲۰۰ متر مربع در یک قطعه زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع می باشد. منابع رعد از محل کمکهای مردمی و حمایتهای افراد نیکوکار اداره می شود. برخی فعالیت های درآمدزا از قبیل برگزاری بازارهای خیریه و مراسم فرهنگی توسط گروه همیاری بانوان و جوانان رعد انجام می شود در ارائه این خدمات هیچ گونه تبعیضی به دلایل نژادی، سیاسی عقیدتی، فرقه ای، جنسیت، رنگ پوست و ملیت قومی در مورد کارآموزان قایل نمی شود.
مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به عنوان یک نهاد خصوصی و غیرسیاسی در تاریخ ٥ فروردین ١٣٧٦ (٢٤ مارس ١٩٩٧) به عنوان عضوی وابسته دفتر اطلاع رسانی سازمان ملل متحد از جانب این سازمان رسمآ یک سازمان غیر دولتی (NGO) شناخته شد.

ادامه مطلب ...

آیت الله خامنه ای در مدیریت بحران ها بی نظیر است

آیت الله خامنه ای در مدیریت بحران ها بی نظیر است http://ghafase.blogsky.comآیت الله خامنه ای رهبر ایران به روشی غیرمتعارف اما کارساز بحران ها را مدیریت می کند و این یکی از دلایل اصلی مقاومت و پایداری حکومت اسلامی در برابر مسائلی است که از نگاه دیگران بحران و مشکل بسیار جدی ارزیابی می شود.
هفته نامه انگلیسی اکونومیست، این تحلیل را در ارزیابی علت مقاومت پیروزمندانه جمهوری اسلامی بر سر چالش هسته ای با غرب منتشر کرد و با اشاره به بی نظیر بودن مدیریت رهبر انقلاب در غلبه بر بحران ها نوشت: جمهوری اسلامی توانست حوادث تابستان سال 2009 را به خوبی مهار کند. پس از سرکوب جنبش سبز، ایران هدف تحریم های شدید و ترور و خرابکاری علیه تاسیسات اتمی اش قرار گرفت. اما با همه این اتفاقات، اکنون گروه 1+5 از موضع احترام متقابل، با ایران پای میز مذاکره نشسته است. یکی از دلایل مهم استقامت ایران در مقابل مسائلی که در نگاه دیگران بحران بسیار حاد تلقی می شود، مدیریت کارساز و غیرمتعارف آیت الله خامنه ای است.
اکونومیست در ادامه این تحلیل با اشاره به شکست آشوبگری 3 سال پیش ضد انقلاب می افزاید: چند هفته پیش کروبی را به سفری تفریحی در کاشان بردند. فشار بر اپوزیسیون تا حدود زیادی کاهش یافته و به تعبیر یکی از فعالان جنبش سبز، حکومت ایران پروژه مهار اپوزیسیون را به خوبی اجرا کرده است.
این نشریه اضافه کرد: ایران اکنون مطمئن است که متحد خود در سوریه را از دست نخواهد داد. نوری المالکی نخست وزیر عراق که اخیرا از تهران دیدن کرد، یک سیاستمدار شیعه است که سال ها در ایران زندگی کرده و با حکومت های رقیب جمهوری اسلامی، به ویژه ترکیه و عربستان سعودی، روابط بسیار بدی دارد.
هفته نامه مذکور با تاکید بر این که رهبری ایران مدیریت کاملی بر مسائل مهم سیاست خارجی و داخلی دارد، نوشت: آیت الله خامنه ای بمب اتمی را حرام اعلام کرده و این یک حکم دینی نقض ناپذیر است. نهادهای امنیتی آمریکا نیز پذیرفته اند که ایران سرگرم تولید سلاح اتمی نیست.
اکونومیست تاکید کرد: اعتقادات مذهبی مردم باعث شده تا آنها از گروه های مخالف جدا شوند. جمهوری اسلامی بر خلاف رژیم های دیگر منطقه که اعتقادی به مذهب ندارند، برپایه اعتقادات دینی مردم به ویژه اقشار فرودست شکل گرفته و همچنان از این حمایت مردمی بهره مند است.

فضیلت و خواص سوره مبارکه مزمل

سوره مزمل هفتاد و سومین سوره قرآن کریم است که مکی  است و ۲۰ آیه دارد.
حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله وسلم در فضیلت این سوره فرموده اند: هر کس سوره مزمل را قرائت نماید سختی های دنیا و اخرت از او دفع می شود.(۱)
در سخنی از امام صادق علیه السلام نیز نقل شده است: هر کس سوره مزمل را در نماز عشای خود در آخر شب بخواند شب و روز به عنوان دو شاهد به همراه این سوره به نفع قاری این سوره شهادت می دهند و خداوند به او زندگی پاک داده و با مرگ پاک از دنیا می رود.(۲)
از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم روایت شده است: هر کس سوره مزمل را قرائت نماید اجری همانند کسی که در راه خداوند بندگانی را به تعداد جنیان و شیاطین آزاد کند اعطا می شود.و سختی دنیا و اخرت از او برداشته می شود و هر کس بر قرائت این سوره مداومت ورزد رسول خدا را در خواب خواهد دید.و می تواند آنچه دلش می خواهد از ایشان درخواست نماید.(۳)
از حضرت صادق علیه السلام روایت شده : … هر کس این سوره را در شب جمعه صد بار بخواند خداوند صد گناه از او می آمرزد و هزار حسنه به وی عطا می کند. (۴)
آثار و برکات سوره
۱) آشتی میان زن و شوهر
اگر این سوره را در میان زن و شوهر ناسازگاری سه بار به شربت بخواند و به آن دو بیاشامند دوستدار یکدیگر و مهربان شوند. (۵)
۲) پیدا شدن گمشده
…هر کس چیزی را گم کرده باشد ۱۰ روز هر روز ۱ بار سوره مزمل را بخواند به یاری خداوند پیدا شود..(۶)
۳) برای فرزند دار شدن
…اگر کسی را فرزندی نباشد زن و شوهر هر دو روزه بگیرند و وقت افطار غسل کنند و ۱ بار سوره مبارکه مزمل را برآب بخوانند و از آن آب بخورند، فرزند حاصل می شود… (۷)
۴) ادای قرض
…هر کس قرض دار باشد بعد از نماز در خواندن این سوره مداومت نماید قرض او ادا می شود… (۸)
۵) وسعت رزق و روزی …اگر کسی تنگ روزی باشد سوره مزمل را هر روز تا ۴۰ روز، روزی ۱ بار بخواند روزیش زیاد شود… (۹)

ادامه مطلب ...